در حال بارگذاری ...

امروز، در حالی که اعضای اندونزیایی، مالزیایی، ژاپنی و... به سمت پاکستان پرواز کردند، دهها هندی حرکت زمینی بخش آسیایی کاروان جهانی الی بیت المقدس را از مقبره گاندی در دهلی نو آغاز کردند تا هزاران کیلومتر مسیر زمینی تا بیت المقدس را بپیمایند.

امروز، در حالی که شرکت کنندگان اندونزیایی، مالزیایی، ژاپنی و... به سمت پاکستان پرواز کردند دهها هندی حرکت زمینی بخش آسیایی کاروان جهانی الی بیت المقدس را از مقبره گاندی در دهلی نو آغاز کردند تا هزاران کیلومتر مسیر زمینی تا بیت المقدس را بپیمایند.

رام ویلاس پاسوان، عضو پارلمان هند در مراسم بدرقه 54 هندی عضو کاروان آسیایی به این اعضا جهت مشارکت در این کاروان که همسو با آموزه های مهاتما گاندی می باشد تبریک گفت و افزود: این کاروان باید به بیداری مردم در هند و جهان نسبت به مساله فلسطین کمک نماید. وی تاکید کرد که این مساله را در سطح مجلس و دولت مورد پیگیری قرار خواهد داد.

مانی شانکر آیار، دیگر عضو پارلمان هند که مواضع او در قبال اسرائیل شفاف و شناخته شده است نیز در این جمع سخنرانی کرد. همچنین، زهیر حمدالله، سفیر فلسطین در هندوستان نیز با اشاره به حمایت تاریخی مردم هند از مردم فلسطین، از این اقدام هندی ها تشکر نمود و گفت: همه عربها و فلسطینیان، مواضع مقاومتی مهاتما گاندی در مقابل ظلم را می ستایند.

گفتنی است شرکت کنندگان هندی این کاروان، از سراسر هند و از گروهها و عقاید مختلف سیاسی و دینی تشکیل شده اند که امروز حرکت خود را به سمت مرز واگا آغاز نموده و فردا وارد پاکستان خواهند شد. پیش از آن نیز در شهر امیراستار، برنامه هایی در حمایت از این کاروان برگزار خواهد شد.

این کاروان در شهر کراچی به شرکت کنندگان شرق آسیایی کاروان جهانی الی بیت المقدس که امروز به پاکستان پرواز کرده اند خواهند پیوست و از آن پس به صورت زمینی به سوی ایران، ترکیه و لبنان طی مسیر خواهند نمود تا نهایتا در سی ام مارس، در نزدیک ترین نقطه به بیت المقدس تجمع نمایند.




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف
با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف

سلسله افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعیان و اهل سنت در شهرهای مختلف ایران و شهرهای دیگری از جمله غزه، کویته، کراچی، اسلام آباد، تونس و ... برگزار خواهد شد.

|

نظرات کاربران