در حال بارگذاری ...

رژیم صهیونیستی با هراس از راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس، با راه اندازی وب سایتی مشابه با سایت سازمان دهندگان راهپیمایی، سعی در منحرف کردن اذهان عمومی جهان نسبت به اهداف این راهپیمایی دارند.

در تازه ترین مطلب این سایت، کاروان "الی بیت المقدس" ترفندی تبلیغاتی جهت ضربه زدن به مشروعیت اسرائیل برشمرده شده است.

این سایت صهیونیستی با ابراز نگرانی از گستردگی راهپیمایی ۳۰ مارس، اذعان کرد که انتظار می رود میلیون ها نفر در حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با یهودی سازی بیت المقدس از مرزهای لبنان، سوریه، مصر و اردن در مرحله اول به مرزهای اسرائیل و پس از آن به بیت المقدس نزدیک شوند.
 

سازمان دهندگان این تظاهرات جهانی در وب سایت خود 4 هدف را برای برگزاری این اعتراضات عنوان کرده اند.

نخستین هدف آزادسازی بیت المقدس و ساکنان آن و پایان دادن به سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی؛
هدف دوم محکومیت سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان بیت المقدس که نه تنها جنایت علیه فلسطینیان بلکه بر ضد تمام بشریت است.
هدف سوم اعتراضات جهانی، وحدت میان تلاش های فلسطینیان، اعراب، مسلمانان،مسیحیان و یهودیان به منظور پایان دادن به اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در اشغال بیت المقدس و دیگر اراضی فلسطینیان است.
 

هدف چهارم نیز ایجاد نقطه عطف در اعتراضات میلیونی ماه مارس برای توجه به مطالبات این گروه در راستای آزادسازی بیت المقدس و ساکنان آن است.

شرکت کنندگان در این اعتراضات جهانی  نماد اتحاد " سبز وقرمز" در جهان هستند.
 

آماده باش نیروهای نظامی اسرائیل در مرزهای اشغالی

 

این پایگاه وابسته به اسرائیل، با تندرو و چپ گرا خواندن گروه های شرکت کننده در این راهپیمایی و گروه اخوان المسلمین، اظهار داشت که هدف قرار دادن مشروعیت اسرائیل تنها هدف آن هاست.

 

این سایت صهیونیستی بار دیگر با تروریست خواندن افراد و گروه های حاضر در این راهپیمایی و مطرح کردن این احتمال که تظاهرات کنندگان به مرزهای اسرائیل وارد شوند،اعلام کرد نظامیان اسرائیل به حالت آماده باش در آمده اند. مقامات اسرائیل بیم آن دارند که این تظاهرات جهانی فراتر از اعتراضات پیشین (نظیر کاروان آزادی و شکست حصر غزه) باشد.




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف
با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف

سلسله افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعیان و اهل سنت در شهرهای مختلف ایران و شهرهای دیگری از جمله غزه، کویته، کراچی، اسلام آباد، تونس و ... برگزار خواهد شد.

|

نظرات کاربران