در حال بارگذاری ...

حزب العهد یمن در صنعا در بیانیه ای ضمن اعلام حمایت همه جانبه از کاروان «الی بیت المقدس» اعلام کرد که حرکت بعدی انقلاب های عربی آزادی فلسطین است.

حزب العهد یمن در صنعا با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از هر حرکتی در حمایت از مسئله فلسطین، با کاروان جهانی «الی بیت المقدس» اعلام همبستگی کرد.

 

بنابر این گزارش، این حزب یمنی در بیانیه خود آورده است: کمیته موسسان حزب العهد یمن حوادث متعدد کشورهای عربی و اسلامی و به ویژه انقلاب های عربی برای سقوط دیکتاتورها و رژیم های مستبد که ده ها سال است تحت سیطره استکبار جهانی و در راس آن آمریکا است را دنبال می کند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: این کمیته تاکید می کند که این انقلاب ها قدم های نخستین اندیشه انسان عربی و مسلمان است و ضروری است که حضور مردمی ادامه یابد تا تحقق کامل پیدا کند.

 

حزب العهد یمن با بیان اینکه این حزب حرکت بعدی و ضروری را آزادی فلسطین و حضور و همبستگی با راهپیمایی به سوی فلسطین و قدس دانسته و  با اشاره به برگزاری این راهپیمایی جهانی در هفته های آینده آورده است: حزب العهد بر همبستگی و حمایت از این راهپیمایی را کمترین اقدام ممکن برای حمایت از ملت فلسطین می داند؛ ملتی که در حال قربانی دادن در مسیر عزت و کرامت خود است.

 

این حزب یمنی با ابراز خرسندی نسبت به هر عملی که به مانند راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس است، تاکید کرده است: مسئله فلسطین مسئله محوری است و مرکز درگیری با دشمنان سرزمین و ملت فلسطین و همچنین استکبار جهانی و آمریکا و ایادی آن است.

 

حزب العهد در ادامه با اشاره به همبستگی و حمایت و همچنین مشارکت نامحدود در راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس، با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند از این حمایت شانه خالی کند، تصریح کرده است: باید هماهنگی های کامل برای پیروزی این راهپیمایی و فعال کردن عرصه رسانه ای آن صورت پذیرد و حزب العهد خود را مکلف به انجام اقدامات رسانه ای در یمن می داند.




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف
با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف

سلسله افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعیان و اهل سنت در شهرهای مختلف ایران و شهرهای دیگری از جمله غزه، کویته، کراچی، اسلام آباد، تونس و ... برگزار خواهد شد.

|

نظرات کاربران