در حال بارگذاری ...

در بیانیه و کنفرانس پایانی کنگره «کاروان الی بیت المقدس» اعلام شد: کاروان الی بیت المقدس حرکتی مسالمت آمیز در حمایت از قدس است.

کنگره عمومی «کاروان جهانی الی بیت المقدس» در بیانیه پایانی خود در اردن اعلام کرد: این کاروان و راهپیمایی جهانی که از سوریه، لبنان و اردن  حرکت خواهد کرد کامل مسالمت آمیز خواهد بود.

این بیانیه که نمایندگان 60 کشور آن را امضا کردند با اشاره به انجام این راهپیمایی در شصت و سومین سال روز زمین فلسطین تاکید کرد: این حرکت در مبارزه با اشغالگری صهیونیست ها و همه اشکال نژادپرستی است و عاملی در کنار دیگر عوامل مقاومت اسلامی خواهد بود.

 

در همین حال «ربحی حلوم» رئیس کمیته اجرایی این کاروان جهانی در جمع خبرنگاران اعلام کردند: این حرکت قصد ندارد تا قوانین دولت های مسیر را زیر سوال ببرد.

 

وی افزود: نقطه تجمع کاروان ها [از اروپا، آمریکا و آسیا] در منطقه «غور» اردن خواهد بود و این کاروان قصد عبور از مرز فلسطین اشغالی را ندارد.

 

همچنین «زاهر البیراوی» سخنگوی این کارون نیز با تاکید بر حمایت کشورهای مجاور فلسطین اشغالی از این حرکت جهانی، تصریح کرد: این حرکت در حمایت از قدس شریف است.

 

وی با ابراز امیدواری در حمایت دولت اردن از این حرکت، افزود: این حرکت خندقی در حمایت از قدس خواهند بود.




مطالب مرتبط

پیام تسلیت اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام

پیام تسلیت اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام

ایشان از معدود کسانی بود که حتی قبل از برگزاری اولین کاروان آسیایی شکست حصر غزه و در زمانی که هنوز اقدامی ویژه در کارنامه مان نداشتیم به جوانان اعتماد کرد و کمک های معنوی خودش در حمایت از این اقدام را دریغ نکرد.

|

بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی

بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی

در میان اخبار تلخ فوت هموطنان عزیزمان، آنچه مایه تاسف بیشتر گردید، خبر ارتحال عالم ربانی، آیت الله سید هادی خسروشاهی بود که ما را در غم بیشتری فرو برد چرا که فعالان عرصه بین الملل، یکی از چهره های ماندگار خود را از دست داده اند.

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

نظرات کاربران