در حال بارگذاری ...

[کمیته] راهپیمایی به سوی قدس مالزیایی – MyGMJ 1- به منظور سازمان دهی این برنامه ها و همچنین شرکت در راهپیمایی به سوی قدس تشکیل شد.

 نمایندگان چندین سازمان مردم نهاد مالزیایی  در جلسه ای شرکت کردند تا طرح معرفی و آگاهی بخشی عمومی درباره راهپیمایی الی بیت المقدس را بررسی و تصویب کنند. [کمیته] راهپیمایی به سوی قدس مالزیایی – MyGMJ 1- به منظور سازمان دهی این برنامه ها و همچنین شرکت در راهپیمایی به سوی قدس تشکیل شد.

 

اهمیت این رویداد به این دلیل است که با همراهی ملت های گوناگون از آفریقا ، اروپا ،آمریکا و استرالیا  تحت لوای "راهپیمایی به سوی قدس " انجام می شود  این حرکت حاوی پیام بسیار مهمی برای سایر جهانیان است و پیام آن این می باشد که اکثریت مردم صلح دوست  جهان  خواستار آزادی قدس و مردم آن می باشند و خواستار پایان بخشیدن به سیاست آپارتاید ( برتری نژادی) و پاکسازی نژادی  که تاثیر منفی بر زندگی مردم  گذاشته ، زمین های آنها را غصب رده و قداست قدس را مورد تهاجم قرار می دهد ،هستند.

 

شاخه مالزیایی  علاوه بر فرستادن نمایندگان شاخص به امان برای پیوستن  به "راهپیمایی به سوی قدس" ،  یک سری فعالیت ها را برای نشان دادن همبستگی خود با مردم فلسطین  و حفاظت از قدس مد نظر دارد که نقطه اوج آن راهپیمایی به سوی قدس می باشد. از جمله این فعالیت ها برپایی نمایشگاه هایی در مدارس و دانشگاه ها برای آموزش دانشجویان درباره قساوت های اسراییلی ها در حق فلسطینیان طی سال های متمادی، می باشد این فعالیت ها شامل پخش فیلم های مستند، سخنرانی ، مباحثه  و توزیع  جزوه  می باشد.

 
 

مالزیایی ها ، در این روز ، از هردسته و گروه ، پای پیاده یا با دوچرخه ، پرچم های تمام کشورهایی را که فلسطین را به رسمیت شناخته اند حمل خواهند کرد و در محلی که تصاویری مجازی از قدس (شهر صلح)، مسجد الاقصی و کلیسای مهد2 در آن قرار دارد گرد هم خواهند آمد.

1. Global March to Jerusalem, Malaysia - Official Website، http://www.mygmj.org

2. Church of Nativity ( کلیسایی که در محل تولد حضرت مسیح ساخته شده است و در بیت الحم قرار دارد. )




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف
با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف

سلسله افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعیان و اهل سنت در شهرهای مختلف ایران و شهرهای دیگری از جمله غزه، کویته، کراچی، اسلام آباد، تونس و ... برگزار خواهد شد.

|

نظرات کاربران