در حال بارگذاری ...

اتحادیه بین المللی امت واحده با صدور بیانیه ای نسبت به سکوت علما ئ اندیشمندان و حکام کشورهای اسلامی در برابر جنایات آمریکا در افغانستان اعتراض کرد.

از نخست وزیر اسبق خبیث دولت استعمارگر انگلستان نقل شده است که: "تا قرآن بین مسلمین است ما نمى ‏توانیم در مقاصد خود پیشرفت کنیم". هدف اصلى دولتهاى استعمارگر محو قرآن، اسلام و علماى اسلام است؛

امام خمینی ؛ 21 آبان 1357

متن بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز  مردم افغانستان، در حالی، شاهد وقاحت و بیشرمی سربازان آمریکایی به مقدسات هستند که دست نشانده های آنان در افغانستان، دهها تن از مردم معترض به اهانت کنندگانبه  قرآن کریم را نیز می کشند و صدای هیچ عرب و عجمی بلند نمی شود!
رسانه های مسلمان هم درگیر مسائل حاشیه ای خود هستند و وقتی برای توجه به این ظلم آشکار و بی حرمتی نابخشودنی ندارند!


دولت افغانستان باید نسبت به خونهایی که این روزها در راه حمایت از حرمت قرآن ریخته شده است پاسخگو باشد و جای هیچ گونه توجیه و عذرخواهی نیز وجود ندارد! این معرکه،فرصتی مناسب برای محک زدن پایبندی دولتمردان به خواسته های ملت یا بیگانگان است  و همه دنیا آن را نظاره می کند.


اتحادیه بین المللی امت واحده، از عموم علما و دانشمندان جهان اسلام می خواهد که در زمانه بیداری ملتها از خواب گران  برخیزند و شجاعانه به میدان آمده و از حرمت مقدسات  اسلامی دفاع کنند.


از مردم افغانستان نیز می خواهیم که کشور خود را از لوث وجود بیگانگانی که از مقدسات مشترک مسلمانان تا جان و عرض مؤمنان را محترم نمی شمارند و حتی از جنازه مردگان آناننیز نمی گذرند، پاک کنند و در مقابل همه عمال داخلی استکبار که خوش بینانه، دل به عذرخواهی دشمنان خود خوش کرده اند بایستند.


و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون




مطالب مرتبط

پیام تسلیت اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام

پیام تسلیت اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام

ایشان از معدود کسانی بود که حتی قبل از برگزاری اولین کاروان آسیایی شکست حصر غزه و در زمانی که هنوز اقدامی ویژه در کارنامه مان نداشتیم به جوانان اعتماد کرد و کمک های معنوی خودش در حمایت از این اقدام را دریغ نکرد.

|

بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی

بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی

در میان اخبار تلخ فوت هموطنان عزیزمان، آنچه مایه تاسف بیشتر گردید، خبر ارتحال عالم ربانی، آیت الله سید هادی خسروشاهی بود که ما را در غم بیشتری فرو برد چرا که فعالان عرصه بین الملل، یکی از چهره های ماندگار خود را از دست داده اند.

|

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

ده نکته درباره وحدت و افراطیون

ده نکته درباره وحدت و افراطیون

برخی تلاش می کنند تا با سیاسی کردن مساله وحدت، آنرا به ضرورتی مقطعی تقلیل داده و صرفا در مقابل دشمن مشترک معنا کنند، حال آنکه وحدت مد نظر دین برای ایجاد تمدن اسلامی و حاکمیت ارزشهای اسلامی در جهان است.

|

نظرات کاربران