در حال بارگذاری ...

نمایندگان سازمان های همبستگی اروپایی از آلمان ، اتریش ، ایتا لیا ، هلند انگلیس و دیگر کشورها در روز 2 اسفند ( 21 فوریه ) در لندن ملاقات کردند

به گزارش سایت رسمی کاروان جهانی الی بیت المقدس، نمایندگان سازمان های همبستگی اروپایی از آلمان، اتریش، ایتالیا، هلند، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی در روز 2 اسفند ( 21 فوریه ) در لندن ملاقات کردند تا درباره ترتیبات راهپیمایی به سوی قدس صحبت کنند . این راهپیمایی همزمان با 36 امین سالگرد روز زمین که یک سالگرد فلسطینی است برگزار خواهد شد این راهپیمایی ها هم در درون و هم از بیرون فلسطین و هم در کشورهای مجاور فلسطین به سمت قدس  یا نزدیکترین نقطه به آن انجام خواهد شد.

 

سارا کلبورن1 ، عضو کمیته مرکزی راهپیمایی به سوی قدس  و مدیر اجرایی  کمپین همبستگی با فلسطین گفت که راهپیمایی به سوی قدس  یک تظاهرات مسالمت آمیز بر ضد سیاست های نژادپرستانه اسراییل ، پاکسازی نژادی و در همبستگی با حق مردم فلسطین برای برخورداری از عدالت ، تصمیم گیری و آزادی  است. کالبورن  اضافه کرد که کمیته انگلیسی راهپیمایی به سوی قدس تصمیم به برگزاری تظاهراتی در لندن در مقابل سفارت اسراییل در همان روز گرفته است.

 

دکتر حافظ الکرمی3 ، عضو کمیته انگلیسی راهپیمایی به سوی قدس و رییس انجمن فلسطین در انگلیس4 ، اظهار داشت که اشغالگری اسراییل از حد گذشته است و بیش از این قابل تحمل نیست . او گفت زمان آن فرا رسیده که اقدامات جدی توسط مردم برای پایان دادن به این اعمال خشونت بار فرا رسیده است. او همچنین اعلام کرد که بسیاری از سازمان های انگلیسی و شخصیت ها از جمله نماینده سابق مجلس جرج گالوی5، نویسنده مشهور و تاریخدان طارق علی6 ، نویسنده و شخصیت علمی غاده الکرمی7  و  نویسنده برجسته و گوینده انگلیسی لورن بوث8 در کناردیگر شخصیتهای شناخته شده از راهپیمایی به سوی قدس اعلام حمایت کرده اند. این علاوه بر بسیاری دیگر از نمایندگان سازمان های حامی و  مدنی و رهبران جامعه های عرب و مسلمان در انگلیس است.

 

باید توجه داشت که شکل گیری کمیته های ملی راهپیمایی به سوی قدس در بسیاری از کشورها از جمله فلسطین ، اردن ، مصر، لبنان ،آفریقای جنوبی ، کشورهای شمال آفریقا ، اتریش ، اندونزی، مالزی، هند، پاکستان، ایران ، ایالات متحده  و دیگر کشورهای جهان اعلام  شده است.

 

1.Sarah Colborne از اعضای کمپین همبستگی انگلیس با مردم فلسطین و حاضران در کشتی ماوی ماماره (ناوگان آزادی)

 

2.Palestinian Solidarity Campaign (PSC)

 

3. Dr. Hafiz Alkarmi

 

4. Palestinian Forum in Britain

 

5. former MP George Galloway

 

6. Tariq Ali

 

7. Ghada Alkarmi ، پزشک ،  نویسنده  و شخصیت علمی فلسطنی است که به طور مرتب در گاردین  و دیگر  خبرگزاری ها درباره فلسطین  مطلب می نویسد

 

8. Lauren Booth




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف
با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف

سلسله افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعیان و اهل سنت در شهرهای مختلف ایران و شهرهای دیگری از جمله غزه، کویته، کراچی، اسلام آباد، تونس و ... برگزار خواهد شد.

|

نظرات کاربران