در حال بارگذاری ...

مصطفی برغوثی دبیر کل جنبش ابتکار ملی فلسطین در حاشیه دومین همایش «الی بیت المقدس» در بیروت از همه مردم آزاده جهان خواست تا به راهپیمایی جهانی به سوی قدس بپیوندند.

در حاشیه برگزاری همایش «الی بیت المقدس» مصطفی برغوثی دبیر کل جنبش ابتکار ملی فلسطین ، ضمن تأیید مقاومت و حرکت های مردم فلسطین برای رسیدن به آزادی و استقلال، از همه مردم ازاده جهان خواست تا به راهپیمایی جهانی «الی بیت المقدس» بپیوندند.

مصطفی برغوثی، با اشاره به نقش مهم مردم جهان در حمایت از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین گفت: من از همه مردم آزاده جهان که در هر جای جهان هستند می خواهم  تا در نبرد برحق مردم فلسطین برای آزادی و ثبات همراه شوند، و همان روش همبستگی که قبلا با مردم آفریقای جنوبی میشد را دنبال کنند، و مردم فلسطین را در چالش شان برای رسیدن به آزادی و استقلال حمایت کنند. من از همه آنها می خواهم که به عنوان بخشی از مقاومت فراگیر مردم فلسطین و به عنوان بزرگترین جنبش بین المللی در همراهی  با مردم فلسطین به راهپیمایی مسالمت آمیز به سوی قدس  بپیوندند.

همچنین برغوثی با اشاره به جایگاه مهم قدس در جهان گفت : قدس باید مکانی امن و آزاد برای همه مردم جهان باشد و تمام  مکان های مقدس آن مورد حفاظت قرار بگیرد، طوری که الگوی آزادی و استقلال باشد، نه اینکه مکانی برای ازار و تبعیض نژاد واقع شود!

دکتر مصطفی برغوثی دبیر جنبش ابتکار ملی فلسطین و از رهبران شناخته شده فلسطینی است که معتقد به مبارزه سیاسی بر ضد اسرائیل است. وی از جمله حاضرین در معاهده نامه صلح میان گروه های فلسطینی در قاهره بوده است

لازم به ذکر است راهپیمایی جهانی به سوی قدس یک جنبش جهانی است که با مشارکت مردم سراسر جهان از طیف ها و عقاید گوناگون در همبستگی با مردم فلسطین در «روز زمین» مصادف با 11 فروردین 1391 انجام خواهد شد .




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

نظرات کاربران