در حال بارگذاری ...

رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از اسرای آزاد شده از زندان های رژیم صهیونیستی گفت: «تاریخ سراسر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی سیاه ترین دوران تاریخ معاصر می باشد».

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، علی لاریجانی در ابتدای این دیدار ضمن گرامی داشت مبارزات حق طلبانه ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، آرمان فلسطین را آرمان انسانی دانست و ایستادگی و مقاومت را تنها راه دستیابی ملت مظلوم فلسطین به آرمان ها و اهداف خویش خواند و افزود: «سازش هیچ دستاوردی برای ملت مظلوم فلسطین نداشته و نخواهد داشت».

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امام خمینی(ره) موضوع فلسطین را به عنوان یک موضوع اصلی برای انقلاب اسلامی و جهان اسلام تعریف کردند، خاطرنشان کرد: «مساله ی فلسطین همواره یک شاخص تعیین حق و باطل است».

وی دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی را مسوولین بزرگی برای هم انسان های آزادی خواه دانست و افزود: «سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین در همه ی عرصه ها می باشد و در این راه از هیچ کمکی به ملت فلسطین دریغ نخواهد کرد.»




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

♦ سرباز روح الله رضوی

در برابر دیپلماسی دیجیتال صهیونیستی چه باید کرد؟
♦ سرباز روح الله رضوی

در برابر دیپلماسی دیجیتال صهیونیستی چه باید کرد؟

همواره این سوال در میان فعالین شبکه‌های اجتماعی مطرح است که بالاخره باید چطور و چگونه در برابر این نفوذ صهیونیستی ایستاد؟ برخی قائلند که باید به این اقدامات بی‌توجهی کرد؛ برخی دیگر تاکید به واکنش و نظردهی زیر مطالب منتشره دارند و دسته‌ای هم باور دارند باید حساب‌های مشابه ...

|

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

نظرات کاربران