در حال بارگذاری ...

آیت الله جوادی آملی، مفسر بزرگ قرآن کریم و استاد حوزه علمیه قم با اسرای فلسطینی و وزیر اسرای دولت منتخب فلسطین در شهر قم دیدار کردند.

آیت الله جوادی آملی امروز (27 آذر) در دیدار با وزیر اسرای فلسطین و گروهی از اسرای آزاد شده از زندان های رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: خداوند در هر زمانی گاهی به شکل اعطای نعت و گاهی به صورت اعطای سختی ها انسان ها را مورد آزمون قرار می دهد.


وی خطاب به دیدار کنندگان افزود: هر فردی در طول زندگی خود به نوعی مورد آزمون الهی قرار می گیرد و شما هرگز به علت اسارت در زندان ناراحت باشید چرا که آن امتحانی از سوی خداوند متعال است.


آیت الله جوادی آملی با تاکید بر اجر و ثواب فراوان جهاد در پیشگاه خداوند تصریح کرد: آیات متعددی در قرآن با موضوع هایی همچون مقابله و ایستادگی در برابر کفار و ظالمان وجود دارد و در آیات بسیاری هم به اجر و ثواب جهاد در راه خدا اشاره شده است.


وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس جنایات بسیاری مرتکب شده است و تنها راه مقابله با کفار وحدت و همدلی مسلمانان است.


عطاء الله ابوصبح، وزیر اسرای فلسطین نیز که از جمله این دیدار کنندگان بود، در ابتدا با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین گفت: هدف ما از آمدن به ایران این است که بگوییم ما هم بر عهد خود وفادار هستیم و به آن پایبند خواهیم ماند.


وی با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اسرائیل در حق اسرای فلسطینی ادامه داد: زندانی کردن مردان و زنان، ویران کردن خانه های آنها و کشتار آنها در فلسطین از جنایات هایی است که این رژیم نامشروع بر علیه بشریت و مسلمانان انجام می دهد.


وی در پایان تصریح کرد: با تکیه بر لطف و یاری خداوند ما با رژیم منحوس و اشغالگر اسرائیل و غاصبان قدس مبارزه خواهیم کرد تا تمام سرزمین مقدس فلسطین را آزاد کنیم.




مطالب مرتبط

♦ سرباز روح الله رضوی

در برابر دیپلماسی دیجیتال صهیونیستی چه باید کرد؟
♦ سرباز روح الله رضوی

در برابر دیپلماسی دیجیتال صهیونیستی چه باید کرد؟

همواره این سوال در میان فعالین شبکه‌های اجتماعی مطرح است که بالاخره باید چطور و چگونه در برابر این نفوذ صهیونیستی ایستاد؟ برخی قائلند که باید به این اقدامات بی‌توجهی کرد؛ برخی دیگر تاکید به واکنش و نظردهی زیر مطالب منتشره دارند و دسته‌ای هم باور دارند باید حساب‌های مشابه ...

|

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

♦ سرباز روح الله رضوی

چرا بلوک کشورهای مخالف موجودیت رژیم صهیونیستی شکل نمی‌گیرد؟
♦ سرباز روح الله رضوی

چرا بلوک کشورهای مخالف موجودیت رژیم صهیونیستی شکل نمی‌گیرد؟

سرباز روح الله رضوی بلوک‌بندی محور مقاومت بدلیل انشقاق امت اسلامی بر سر بحران سوریه، دیگر کارآمدی پیشین خود را از دست داده است و وقت آن فرارسیده تا بلوکی جدید با نقطه کانونی به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی، در میان دولت‌ها و ملت‌های آزاده دنیا شکل بگیرد تا بتواند آنانی را ...

|

نظرات کاربران