در حال بارگذاری ...

کاروان بین المللی «الی بیت المقدس» با مشارکت دهها تشکل غیردولتی از سراسر جهان، به سمت مرزهای فلسطین اشغالی به حرکت در خواهند آمد.

در ادامه سلسله اقدام های آزادی خواهان جهان برای حمایت از فلسطین، کاروان بین المللی «الی بیت المقدس» با مشارکت دهها تشکل غیردولتی از سراسر جهان، به سمت مرزهای فلسطین اشغالی به حرکت در خواهند آمد و سی ام مارس سال 2012 (مصادف با 11 فروردین ماه 1391) در مرز اردن با فلسطین اشغالی که نزدیک ترین نقطه به بیت المقدس است تجمع خواهند نمود.
 
بنا بر اعلام اتحادیه بین المللی امت واحده که عضو ایرانی این کاروان بین المللی است، اولین اعلام خبری رسمی این کاروان در روز سه شنبه 22 آذرماه در شهر عمان پایتخت کشور اردن برگزار خواهد شد.
 
هدف از برگزای این کاروان، دفاع از مقدسات ادیان بزرگ جهان در برابر خطر تخریب و حمایت از حق بازگشت فلسطینیان عنوان شده است.
زمان: روز سه شنبه ساعت 11 صبح تا 12 صبح به وقت عمان اردن
مکان:
Zahra's Hall, the complex of the Jordanian professional associations- shmeisani




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

نظرات کاربران