در حال بارگذاری ...

اولین همایش بین المللی وبلاگ نویسان مستقل با عنوان «تریبون حقیقت» امروز با حضور ده ها وبلاگ نویس و فعال سایبر امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، این همایش از جمله برنامه های واحد سایبر اتحادیه بین المللی امت واحده است که با هدف تشکیل جبهه مستقل و مردمی جهانی برگزار می شود و فعالان سایبری از کشورهای اندونزی، هند، پاکستان، لبنان، انگلستان، ایتالیا، کوبا، شیلی، ترکیه، استرالیا، فلسطین(غزه)، نروژ، فرانسه، بوسنی، مصر و یمن در آن حضور دارند.

در این همایش، دکتر سعید رضا عاملی، رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، دکتر فواد ایزدی، استاد دانشگاه امام صادق«ع» و دکتر شیخ الاسلام، دبیر کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت و شرکت کنندگان با آیت الله هادوی تهرانی نیز دیدار خواهند داشت.

بازدید از برخی مراکز تاریخی اصفهان و تهران و برگزاری جلساتی با وبلاگ نویسان ایرانی، از جمله دیگر برنامه های این همایش شش روزه است. گفتنی است این همایش با حمایت معاونت رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همزمان با نمایشگاه رسانه های دیجیتال در تهران، برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

همزمان با حرکت کاروان جهانی الی بیت المقدس:

جشنواره وبلاگی «قدس، شهر خدا» شروع به کار کرد
همزمان با حرکت کاروان جهانی الی بیت المقدس:

جشنواره وبلاگی «قدس، شهر خدا» شروع به کار کرد

جشنواره وبلاگی «قدس، شهر خدا» با محورهای حق بازگشت فلسطینیان به خانه، یهودی سازی و خطرهای پیش روی مسجدالاقصی، قدس شهر صلح و همزیستی مسالمت آمیز همه ادیان و أقصی، قبله اول مسلمانان آغاز به کار کرد.

|

نظرات کاربران