در حال بارگذاری ...

کاروان کمک های بشردوستانه فعالان اروپایی مسلمان که در قالب ده دستگاه آمبولانس از انگلستان حرکت کرده است، از مرز بازرگان وارد ایران شد.

کاروان حاوی کمک های بشردوستانه که از کشور انگلستان حرکت خود را آغاز کرده تا در روز عید فطر، کمکهای خود را به دست مردم سیل زده پاکستان برساند، روز گذشته (چهارشنبه) از طریق مرز زمینی بازرگان وارد ایران شد و مورد استقبال اعضای اتحادیه بین المللی امت واحده قرار گرفت.


این کاروان زمینی که شامل ده عدد آمبولانس و 21 نفر از فعالان اروپایی مسلمان می باشد مقداری کمکهای بشردوستانه همراه خود دارد که به همراه کمکهای جمع شده توسط واحد کمکهای بشردوستانه اتحادیه بین المللی امت واحده، در روز عید فطر، به مردم محروم پاکستان که همچنان با مسائل سیل ویرانگر سال گذشته دست به گریبان اند خواهد رساند.


گفتنی است این کاروان با عبور از شهرهای تبریز، تهران، شاهرود، مشهد، بیرجند و زاهدان خود را به مرز میرجاوه خواهد رساند و در روز قدس نیز در غرفه نمایشگاهی اتحادیه امت واحده واقع در چهار راه ولیعصر حاضر خواهد شد.


علاقمندان جهت اهداء کمکهای خود می توانند در مسیر حرکت این کاروان یا در غرفه اتحادیه در چهار راه ولیعصر حاضر شوند و کمکهای خود را به صورت نقدی تحویل اعضای این کاروان بشردوستانه اروپایی دهند. امور مربوط به ایران این کاروان به عهده اتحادیه امت واحده می باشد.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

نظرات کاربران