در حال بارگذاری ...
گزارش تفصیلی از حرکت کاروان موتوری فرزندان روح الله:

فرزندان روح الله از فلسطین به جماران رفتند

همزمان با «روز نکسه» و به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام(ره)، کاروان موتورسواران فرزندان روح الله از میدان فلسطین به سمت جماران به راه افتاد.

حرکت کاروان موتورسواران به سمت جماران

 همزمان با «روز نکسه» و به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام(ره)، امروز یکشنبه کاروان موتورسواران از میدان فلسطین به سمت جماران به راه افتاد.

این حرکت در حاشیه مراسم تجمع مردمی در حمایت از حرکت آوارگان به سوی مرزهای فلسطین اشغالی در میدان فلسطین صورت گرفت.

در یوم النکبه امسال نسل سوم آوارگان و جوانان فلسطینی با نثار جان خود، مرزهای فلسطین اشغالی را در نوردیدند و با هدیه کردن خون 22 شهید و صدها مجروح، انتفاضه سوم فلسطینیان را به راه انداختند؛ انتفاضه ای که حرکت موج های انسانی منطقه را به پشت دروازه های رژیم صهیونیستی آغاز کرد و رعب و وحشت را بر اندام سردمداران و شهرک نشینان سفاک صهیونیست انداخت و در ادامه، مردم منطقه موعد «یوم النکسة»، 5 ژوئن(15 خرداد) را برای پیگیری دوباره این حرکت و رفتن به سمت مرزها انتخاب کردند.

یوم النکسه سال روز جنگ 1967 است که اشغال بیت المقدس و آواره شدن 300 هزار فلسطینی را به دنبال داشت.


نماینده جهاد اسلامی در اجتماع مردمی حمایت از آوارگان فلسطینی:
پیشگویی امام(ره) در مورد فلسطین به‎زودی محقق می شود

نماینده جهاد اسلامی در ایران با اشاره به سخنان امام راحل در مورد آزادی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی گفت: همان‎طور که امام تأکید داشتند به‎زودی مسلمانان جهان قدس را دوباره بازپس می گیرند و پیشگویی حضرت امام محقق خواهد شد.

A0594127.jpg

 ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در تهران در اجتماع مردمی حمایت از آوارگان فلسطینی که امروز یک‎شنبه همزمان با «یوم النکسه» با حضور اقشار مختلف مردمی در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: دنیا می خواهد که موضوع فلسطین را فراموش کنیم و اقدامات متعددی برای این موضوع انجام داده است.


وی یادآور شد: با این وجود تجمعات مختلف در کشورهای مختلف دنیا نشان داده که موضوع فلسطین فراموش شدنی نیست و فلسطین نشانه ای از آیات قرآن است.

نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به ظلم های زیادی که در حق فلسطینیان روا می شود، خاطرنشان کرد: مسئول این ظلمها تنها رژیم صهیونیستی نیست بلکه آمریکا و اروپا نیز در آن مسئول هستند.
ابوشریف ادامه داد: در این تجمع تأکید می کنیم که بازگشت فلسطینیان به خانه هایشان حق مسلم آنها است و همه ما روزی به فلسطین بازخواهیم گشت.
ابوشریف در پایان با اشاره به سخنان امام راحل در مورد آزادی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی اظهار داشت: همان‎طور که امام تأکید داشتند به زودی مسلمانان جهان قدس را دوباره بازپس می گیرند و پیشگویی حضرت امام محقق خواهد شد.

 

پس از شکست طاغوت های منطقه نوبت به رژیم صهیونیستی رسیده است

در اجتماع مردمی حمایت از آوارگان فلسطینی با انتشار بیانیه ای اعلام شد که پس از شکست طاغوت های منطقه اینک نوبت به مقابله جدی و ایستادگی در برابر رژیم منحوص اسرائیل رسیده است

A1078630.jpg

 اجتماع مردمی در «یوم النکسه» میدان فلسطین با قرائت بیانیه این اجتماع از سوی شرکت کنندگان به کار خود پایان داد.

در این بیانیه آمده است: قیام های اسلامی- عربی ملت های منطقه نوید حرکت امیدبخش مسلمین به سوی تحقق محتوای این آیه شریفه است که «شما را یک اندرز می دهم که یک یک و دوتا دوتا برای خدا قیام کنید و سپس بیندیشید». بی تردید این قیام ها دارای خیرات و برکات فراوانی است که از شمار این بیانیه خارج است، لکن به طور قطع باید یکی از شیرین ترین میوه های آن را فراهم شدن زمینه های انتفاصه سوم ملت فلسطین و محقق شدن استراتژی حرکت امواج انسانی دانست.


راهبردی که طبق وعده الهی و تجربه های متعدد هیچگونه شکستی در آن راه ندارد و دیر یا زود خون مظلومان و مستضعفان بر شمشیر سفاکان و غاصبان قدس شریف غلبه خواهد کرد.

این بیانیه انقلاب اسلامی ایران را از همان اول شکل گیری با مسئله فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی عجین شده دانسته و می افزاید: قیام 15خرداد 1342 به عنوان نقطه آغاز حرکت انقلاب اسلامی ایران در پی سخنانی از امام خمینی(ره) شکل گرفت که یکی از اصلی ترین محورهای آن مقابله با رژیم غاصب اسرائیل بود. از همین روست که حمایت ملت مسلمان و انقلابی ایران از حرکت های آزادیبخش ملت های مستضعف و دربند مسئله ای جدید نبوده و مسبوق به سابقه ای قریب به نیم قرن است.

این بیانیه یادآور می شود: امروز نیز همزمان با خروش مقدس آوارگان فلسطینی و ملت های مسلمان علیه غده سرطانی صهیونیسم و با الهام گیری از اندیشه های معمار انقلاب، جوانان ایران به نمایندگی از ملت انقلابی خود با تجمع در میدان فلسطین حمایت قاطع خود را از حرکت شجاعانه ملت فلسطین در شکستن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی ابراز داشتند، هرچند حضور در مرزهای فلسطین اشغالی همراه با جوانان کشورهای لبنان، اردن، سوریه و مصر را آرزو می کردند.

این بیانیه می افزاید: در آستانه تحولاتی که ساختارهای قدرت حاکم بر منطقه را بر هم خواهد زد، ما جوانان انقلابی ایران ضمن بزرگداشت سالروز قیام خونین مردم ایران در 15 خرداد 1342 به رهبری امام خمینی(ره) خطاب به ملت های قیام کرده منطقه ابراز می داریم که پس از درهم شکستن طواغیت درون کشورهای خود، اینک نوبت به مقابله جدی و ایستادگی در برابر رژیم منحوص اسرائیل رسیده است که به امید حق و به مدد وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان منطقه به زودی سرنگون خواهد شد.




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

نظرات کاربران