در حال بارگذاری ...

دومین دوره آموزشی اتحادیه امت واحده با تمرکز بر مسائل جهان اسلام و تحولات منطقه و وحدت اسلامی، نیمه دوم تیرماه در تهران برگزار میشود.

اتحادیه بین المللی امت واحده ( مجری نخستین کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه) در صدد است برای دومین سال، دوره آموزشی تخصصی– تشکیلاتی «امت واحده» با تمرکز بر مسائل حوزه جهان اسلام را با رویکرد ترویج و تعمیق رهیافت های جهانی انقلاب اسلامی و همچنین شناسایی و بکارگیری نیروهای مستعد و کارآمد در زمینه مسائل جهان اسلام  برگزار نماید.

بدیهی است با توجه به تحولات اخیر منطقه و خیزش ملت های مسلمان و سناریوهای بازیگران عمده بین المللی برای ایفای نقش در این تحولات و انحراف انقلاب های مردمی، تمرکز اصلی مباحث و موضوعات آموزشی این دوره پیرامون مطالعات منطقه ای و بررسی مسائل جاری منطقه و آینده تحولات آن است.

گفتنی است این دوره با حضور اساتید برجسته حوزه جهان اسلام از ایران و سایر کشورها و در نیمه دوم تیرماه سال جاری برگزار می گردد.

جهت ثبت نام فرم مربوط به عضویت را پر کرده و آن را به ایمیل info@unified-ummah.com ارسال فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن 09171877417 تماس حاصل نمایید.

 ناگفته نماند هزینه شرکت در اردو پانزده هزار تومان می باشد.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

نظرات کاربران