در حال بارگذاری ...

اتحادیه بین المللی امت واحده با صدور بیانیه ای انتقادی خطاب به دستگاه سیاست خارجی کشور، از سفر پادشاه اردن به ایران انتقاد کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، در روزهای اخیر رسانه ها از سفر پادشاه اردن به ایران خبر داده اند. پادشاه کشوری که در همراهی و حمایت کشورش از رژیم صهیونیستی در جهان مشهور است.

در همین رساتا، اتحادیه امت واحده با صدور بیانیه ای اعتراض آمیز خطاب به دستگاه سیاست خارجی کشور ضمن اعتراض به سفر پادشاه اردن به ایران، سفر وی به ایران را خیانت به آرمان انقلاب و خونهای به ناحق ریخته شده فلسطینی ها عنوان کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شرایطی که مردمان کشورهای منطقه به پا خاسته اند و یکی از دلایل قیام اسلامی علیه دیکتاتورهای دست نشانده آنها، داشتن روابط حسنه با اسرائیلی ها می باشد مطلع شدیم که قرار است پادشاه خائن و روسیاه اردن به کشور عزیزمان ایران بیاید. علاوه بر آنکه خاستگاه و علل این حرکت کاملا مشکوک بوده و در جهت ضربه زدن به انقلابات فعلی توصیف می شود، لکه ننگی برای سیاست خارجی دولت مستقر بوده و از همه مهمتر، خیانت به آرمان انقلاب و خونهای به ناحق ریخته شده فلسطینیان است.

به علاوه، در شرایطی که فلسطینی ها، در خلاف جهت مذاکرات محمود عباس و عبدالله اردنی خائن، قصد بازگشت به کشور خودشان را گرفته اند و قرار است در نیمه ماه می، از سراسر جهان به سوی مرزهای فلسطین اشغالی حرکت کنند مشخص نیست که چرا باید چنین اقدام خطرناکی صورت بپذیرد!

دولت مردان به جای آنکه به تعطیلی سفارت اردن مبادرت ورزند و همراه و همدل به مردمان منطقه و در اعتراض به خیانتهای قذافی و عباس و عبدالله و... با آنها قطع رابطه کنند، با چه استدلالی به دعوت این لکه های ننگ بشریت می پردازند؟

بی شک جوانان انقلابی ایران زمین اجازه چنین اقداماتی را نمی دهند و در صورت وقوع چنین رخدادی، خود به فتح این لانه جاسوسی دوم خواهند پرداخت. ان شاء الله

اتحادیه بین المللی امت واحده

 




مطالب مرتبط

پیام تسلیت اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام

پیام تسلیت اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام

ایشان از معدود کسانی بود که حتی قبل از برگزاری اولین کاروان آسیایی شکست حصر غزه و در زمانی که هنوز اقدامی ویژه در کارنامه مان نداشتیم به جوانان اعتماد کرد و کمک های معنوی خودش در حمایت از این اقدام را دریغ نکرد.

|

بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی

بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی

در میان اخبار تلخ فوت هموطنان عزیزمان، آنچه مایه تاسف بیشتر گردید، خبر ارتحال عالم ربانی، آیت الله سید هادی خسروشاهی بود که ما را در غم بیشتری فرو برد چرا که فعالان عرصه بین الملل، یکی از چهره های ماندگار خود را از دست داده اند.

|

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

نظرات کاربران