در حال بارگذاری ...

اتحادیه بین المللی امت واحده با صدور بیانیه ای از دولت جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد تا روابط اقتصادی اش را با لیبی و جکومت دیکتاتور قذافی قطع کند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، اتفاقات و حوادث روزهای اخیر در لیبی و کشتار مردم انقلابی این کشور موجب شد تا اتحادیه امت واحده با صدور بیانیه ای از دولت جمهوری اسلامی ایران درخواست کند تا ضمن اخراج سفیر این کشور از ایران، روابط اقتصادی و نفتی با لیبی را نیز قطع نماید.
متن کامل بیانیه بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

در حالی در ایام هفته وحدت و میلاد پربرکت پیامبر رحمت، آیه «محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم» را زمزمه می کنیم که برادران مسلمان و انقلابی ما در چندین کشور مسلمان، توسط حکام منحرف شان به جرم آزادی خواهی کشته می شوند و خون شان را برای آبیاری شجره مستحکم پیامبر«ص» نثار می کنند.

الف) کشور لیبی امروز صحنه زشت ترین نوع مسلمان کشی و قتل عام جوانان انقلابی و آزاده ای است که برای پایان دادن به دیکتاتوری 43 ساله معمر قذافی سفاک بپا خواسته اند. آنچه امروز در لیبی و دیگر کشورهای اسلامی جریان دارد مساله ای نیست که علما، مراجع و طلاب حوزه های علمیه جهان اسلام بتوانند در مقابل آن سکوت کنند. جا دارد از حکم استاد قرضاوی در مهدور الدم خواندن قذافی جانی تقدیر کنیم.

ب) آن روز که جوانان انقلابی ایران زمین از قطع کامل روابط با دولت حسنی نامبارک و شاه اردن و پیگیری سرنوشت امام موسی صدر و لزوم محاکمه قذافی خائن سخن گفته و از دولتمردان می خواستند تا مصالح سیاسی را پررنگ ننمایند، کسی تصور نمی کرد که روزی خواهد رسید که سران خائن و مردم ستیز دول اسلامی، اینچنین رسوا شوند! امروز که ماهیت پلید و شیطانی قذافی برای همگان آشکار شده است‏، حداقل مطالبه جوانان انقلابی از دولتمردان ایران اسلامی، قطع کامل روابط اقتصادی و خصوصاً نفتی با لیبی و اخراج سفیر این کشور از تهران است.

ج) شورش مردم بسیاری از دول عربی بر سران مزدور و سرکوب گرشان بیش از پیش مشخص ساخت که چرا نباید هیچ چشم امیدی به سازمان­های بی­خاصیتی چون کنفرانس اسلامی داشت‏‏، سازمان­هایی که خود عمدتا تشکیل یافته از سران کشورهایی چون: اردن‏، عربستان، یمن، بحرین، مراکش، آذربایجان و... هستند که سرنوشتی نظیر تونس‏، مصر یا لیبی را برای آینده نزدیک خود می بینند و طبیعی است که در مقابل قتل عام آزادیخواهان لیبی سکوت می کنند!

امروز راهی جز همان که جوانان غیرتمند مسلمان در تونس و مصر رقم زدند و دیگران نیز در کشورهایی چون یمن و بحرین و... در حال انجام آن هستند پیش روی امت اسلامی قرار ندارد. آیا شایسته است که به علمای سازشکار این دول اسلامی یا سازمانهای مسامحه گر و معامله گر دل ببندیم؟! خواسته ما به ویژه از جوانان سه کشور همسایه لیبی: مصر، الجزایر و تونس آن است که برای کمک به برادران خود در لیبی به سمت مرزهای این کشور حرکت کنند و هر اقدام انقلابی که به سرنگونی این حاکم دیوانه خونخوار می انجامد را انجام دهند.

قذافی یک کاریکاتور اسلام انقلابی بود که با مواضع دوگانه هم به بندگی غرب دروغگو تن داد و هم به مردم خویش خیانت کرد! نگرانی غربیها از روی کار آمدن اسلامگراها در لیبی هم نشانگر خیانت قذافی و هم تزویر آنان است.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

                                                                              اتحادیه بین المللی امت واحده




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دائما اشتباهات موجود در نظام عراق و سوریه و... به پای ایران نوشته می شود به این اعتبار که ایران یک قدرت منطقه ای است و طبعا باید بتواند جلوی آنها را بگیرد! مثلا می گویند مالکی چرا فلان کار را کرد؟ یا چرا این مساله در سوریه اصلاح نشده است یا چرا فلان حادثه در یمن رخ داد و قس علیهذا

|

نظرات کاربران