در حال بارگذاری ...

همایش «پایان سکوت» با هدف تقدیر از «بیداری اسلامی ملت ها در مقابل دیکتاتوری غرب ساخته دولتهای عربی» و تحلیل اتفاقات در حال رخ دادن در مصر و تونس، در دفتر اتحادیه امت واحده برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، این تشکل با هماهنگی چند تشکل غیردولتی آسیایی در صدد چند اقدام بین المللی برای موجی است که اینک در شمال آفریقا و خصوصا در مصر و تونس در حال رخ دادن است.

به همین منظور همایش "پایان سکوت" توسط اتحادیه بین المللی امت واحده در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

بررسی «موارد نقض حقوق بشر در کشورهای عربی دیکتاتوری» ، «رسوایی ادعاهای غربی در حمایت از دیکتاتورهای عرب» ، «یادبود شهدا و زندانیان در بند دول عربی» و «روشهای حمایت از مردمان انقلابی کشورهای عربی» از مواردی است که در این همایش مورد توجه قرار خواهند گرفت.

این همایش در روز دوشنبه ساعت 15 در محل دفتر اتحادیه بین المللی امت واحده واقع در خ ولی عصر «عج»، خ رشت پلاک 67 طبقه دوم و با حضور دکتر سعد الله زارعی و دکتر ابراهیم فیاض برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

نظرات کاربران