در حال بارگذاری ...

اعضای کاروان آسیایی همبستگی با مردم فلسطین با اسناعیل هنیه دیدار کردند+تصاویر

نشست اعضای کاروان شکست حصر غزه با اسماعیل هنیه نخست وزیر منتخب مردم غزه امروز بعد از ظهر امروز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، نخست وزیر دولت مردمی فلسطین با اشاره به ویژگی­های این کاروان از جمله مسیر وزمان طولانی ، از صبرمثال زدنی این اعضا تقدیر کرد. او ضمن تشکر از اعضای حاضر در غزه از اعضای بازمانده از کاروان آسیایی که روادید آنها توسط مصر صادر نشده بود نیز تشکر کرد.


وی تاکید کرد همه فلسطینی ها از ورود کاروان آسیایی شکست حصر غزه خوشحال هستند و این کاروان مایه دلگرمی آنهاست. درهمین حین برق سالن محل دیدار قطع شد وپس ازدقایقی مجددا برقرار شد. هنیه در واکنش به این اتفاق گفت :ا ین وضعیت درمحاصره طبیعی است و ما امیدواریم بتوانیم مشکل برق غزه راحل کنیم ودر دفعات بعد دولت مصر اجازه ورود ژنراتورهای برق به غزه را صادر کند و این مشکلات تاحدودی برطرف شود.


نخست وزیر قانونی مردم فلسطین ادامه این حرکت ها راباعث ضعیف شدن حصر غزه دانست واز مردم دنیا خواست تا کمکهای انسان دوستانه خود رابه صورت زمینی ودریایی جهت شکست حصر غزه رهسپار کنند.

وی بر این نکته تکید کرد که نباید منکر اثرگذاری این کاروانها در کاهش فشار رژیم غاصب صهیونیستی شده و بر ادامه مقاومت تا آزادی کامل سرزمین فلسطین تاکید کرد.

هنیه به فرا رسیدن دومین سالگرد تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و گفت اسرائیل ادعا می­ کرد مقاومت غزه در عرض چند ساعت شکسته می شود ،اما امروز شاهدیم مقاومت قوی تر از گذشته مسیر خود را ادامه می­ دهد.امروز اسرائیل در شرایطی مجددا غزه را تهدید به حمله نظامی می­کند که ما آماده­ تر از قبل ایستاده­ا ایم و فلسطین متعلق به فلسطینیان است.او در پایان از همه مسلمانان و آزادگان جهان خواست حرکتهای خود را تا پایان کامل محاصره غزه ادامه دهند.

در این دیدار فیروز موتیبور والا به نمایندگی از هند، یوسف عباس از سوریه و روح الله رضوی از کشمیر به نمایندگی از اعضای ایرانی کاروان سخن گفتند.

سید روح الله رضوی عضو کشمیری کاروان در جمع اعضای کاروان و مسولین دولت منتخب فلسطین به طور ویژه سلام گرم مردم ایران به خصوص اعضای ایرانی  کاروان را ابلاغ کرد و با اشاره به فرمایش حضرت امام که "برای رهایی قدس و سایر ممالک از دست عمال و اجانب ملتها باید خود قیام کرده و به وارد شدن دولتها دل نبندند،گفت :این کاروان نماد بیدار شدن ملت­های مسلمان و آزاده جهان است.




مطالب مرتبط

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

مسجد دانشگاه تهران میزبان نخبگان شیعه و سنی

برگزاری افطاری «وحدت و مقاومت» با حضور ده ها تن از چهره های فرهنگی- هنری کشور
مسجد دانشگاه تهران میزبان نخبگان شیعه و سنی

برگزاری افطاری «وحدت و مقاومت» با حضور ده ها تن از چهره های فرهنگی- هنری کشور

افطاری «وحدت و مقاومت» در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، با حضور گروه های مختلف شیعه و سنی و نخبگان مطرح فرهنگی و فعالان عرصه وحدت و جهان اسلام در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

|

ما، حماس، داعش و دیگران...

تمام تلاش این نوشتار بر این است که حماس را آنگونه که هست ببینیم. ما به عنوان جمهوری اسلامی اگر نتوانیم با حماس به عنوان یک «تشکیلات قدرتمند اسلام گرای سنی مذهب فلسطینی ضد اسرائیل» - با وجود همه اختلافاتی که داریم- تعامل کنیم باید حداقل خیال خودمان را از حیث نظری راحت کنیم که ...

|

گزارشی از خیمه غزه؛ تنهای پیروز

گزارشی از خیمه "غزه؛ تنهای پیروز"

خیمه دانشجویی "غزه؛ تنهای پیروز" به همت تشکلهای دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران و با همکاری اتحادیه بین المللی امت واحده به مدت یک هفته در محل پارک دانشجو دایر شد.

|

نظرات کاربران