در حال بارگذاری ...

خبرنگار الجزیره از دیدار قریب الوقوع اعضای کاروان آسیایی شکست محاصره غزه با اسماعیل هنیه و شماری از اعضای مجلس قانونگذاری فلسطین در نوار غزه خبر داد.

"وائل الدحدوح " خبرنگار الجزیره در نوار غزه درباره ورود اعضای کاروان آسیایی یک به نوار غزه گفت: ورود کاروان آسیایی یک به نوار غزه دل های مردم را به گسترش دامنه تلاش های فعالان حقوق بشری در راستای شکست محاصره غزه در سال 2011 امیدوارتر می سازد.


وی با بیان اینکه احتمال می رود در سال 2011 تعداد کاروان های بیشتری نسبت به کاروان های امدادرسانی به مردم تحت محاصره غزه در سال قبلی را شاهد باشیم، افزود: خبرهایی مبنی بر ورود کاروان لیبیایی با نام "قدس 5 " در آینده ای نزدیک به نوار غزه به گوش می رسد که این امر امید فلسطینیان را برای شکست محاصره غزه بیشتر می سازد.

الدحدوح نامگذاری کاروان آسیایی کمک های مردمی به غزه تحت عنوان "آسیا یک " را بیانگر وحدت و همدلی همه مردم آسیا در رویارویی با رژیم صهیونیستی و سیاست های نژادپرستانه تل آویو دانست و افزود: دومین نکته در نام این کاروان همان انسجام و همبستگی همه مردم آسیا با ملت فلسطین به منظور احقاق حقوق از دست رفته آنهاست که این عنوان از رویکرد انسانی که معمولا در کاروان های قبلی مشخصه بارز بود فراتر رفته و نام ها و عناوین و مضامین سیاسی را بر خود نهاده است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره برنامه زمانبدی کاروان آسیایی شکست محاصره غزه گفت: انتظار می رود که دیدارها و ملاقات فشرده ای داشته باشند و علاوه بر بازدید از مناطق ویران شده در جنگ 22 روزه قطعا دیدارهایی با اعضای مجلس قانونگذاری فلسطین و نخست وزیر دولت حماس در نوار غزه خواهند داشت.




مطالب مرتبط

بیانیه کاروان بین المللی زائران صلح سوریه

بیانیه کاروان بین المللی زائران صلح سوریه

در بخضی از این بیانیه آمده است: اعضای این کاوران از تمامی کشورها و نیز جریانات مردمی می خواهند تا نسبت به امداد رسانی به مردم جنگ زده سوریه در هر قالب ممکن و در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

|

اعلام شماره حساب جهت کمک به مردم جنگ زده سوریه

اعلام شماره حساب جهت کمک به مردم جنگ زده سوریه

در پی تشدید وضعیت بحرانی مردم جنگ زده سوریه و مرگ ده ها نفر بر اثر گرسنگی و سرما اتحادیه بین المللی امت واحده در بیانیه ای ضمن ابراز تاسف از وضعیت نگران کننده و بحرانی ملت سوریه، شماره حسابی را جهت واریز کمک های نقدی عموم مردم ایران برای ارسال محموله های دارویی و غذایی اعلام ...

|

نظرات کاربران