در حال بارگذاری ...

کارشکنی دولت مصر و ممانعت از تخلیه بار کشتی سلام باعث شده است تا هشت سرنشین این کشتی در وضعیت بسیار نامطلوبی قرار بگیرند.

ساعتی پیش  تماسی با 8 تن از اعضای کشتی سلام حامل یک میلیون دلار کمکهای مردم آسیا داشتیم. اطلاع یافتیم این فعالان حقوق بشر حدود 54 ساعت است که بدون کمترین امکانات و دسترسی به آب و غذا در مسیر دریایی به سمت العریش مصر معطل مانده اند . دولت مصر در راستای ادامه سیاست دیروز اسرائیل در تعقیب و ارعاب کشتی بوسیله ناوچه ها و جنگنده های نظامی ‏‎، اجازه بارگیری محموله های کشتی در العریش و انتقال آنها به غزه را نمی دهد. گزارشها از اعضای حاضر در کشتی حاکی است یکی از اعضای کاروان که بیمار است در وضعیت مناسبی قرار ندارد. 8 فعال از کشورهای هند ، ژاپن ، اذربایجان ، اندونزی ، مالزی و سوریه هم اکنون در کشتی به سر می برند .

دقایقی پیش آجیت ساهی فعال حقوق بشر کشتی سلام، طی تماسی با پرس تی وی شرایط اعضای کشتی را نامساعد ذکر کرد و از مجامع و نهادهای بین المللی برای فشار بر مصر کمک خواست.

آدرس دفتر حفاظت منافع مصر : خیابان شریعتی - بالاتر از مترو قیطریه - خیابان رضایی

زمان تجمع : ساعت 7:30
 




مطالب مرتبط

آنلاین به ایتام شهدای غزه کمک کنید

آنلاین به ایتام شهدای غزه کمک کنید

پس از ایستادگی 51 روزه مردم غزه و مقاومت دلیرانه گروه های مقاومت مقابل دشمن اشغالگر،فاز بازسازی و کمک به خانواده های آسیب دیده جنگ غزه شروع شده است.

|

پدر دیو اسمیت از علت حضورش در سوریه گفت

پدر دیو اسمیت از علت حضورش در سوریه گفت

پدر دیوید اسمیت" از چهره های سرشناس کاروان بین المللی "زائران صلح"، در 17 فوریه 1962 در سیدنی استرالیا بدنیا آمد. وی که تاکنون دوبار بعنوان شهروند نمونه استرالیا برگزیده شده است، کشیش "کلیسای ترینیتی" می باشد و در رشته ورزشی بوکس فعالیت جدی دارد.

|

نظرات کاربران