در حال بارگذاری ...

اعضای کاروان حاضر در عرشه کشتی اطلاع دادند که هواپیماهای اسرائیلی در حال گشت زنی بر روی کشتی هستند و از کاپیتان کشتی اسامی سرنشینان آنرا خواستار شده اند.

صبح امروز و پس از تماس مجدد اعضای حاضر در کشتی صلح کاروان آسیایی آزادی غزه با دیگر اعضای کاروان ، آنها اعلام داشتند که دو ناوچه اسرائیلی در آبهای آزاد بین المللی به تعقیب کشتی می پردازند و در تماس با ناخدای کشتی  خواستار اعلام اسامی اعضای کاروان از سوی وی شده اند.


هم اکنون نیز پس از تماس مجدد ، اعضای کاروان اطلاع دادند که هواپیماهای اسرائیل در حال گشت زنی بر روی کشتی و اخطار به کاپیتان کشتی برای اعلام اسامی اعضای کاروان هستند.


هشت تن از اعضای کاروان از کشورهای آذربایجان، هندوستان، اندونزی، مالزی و ژاپن نیز این کشتی را همراهی می کنند. گفتنی است این کشتی مجوز حرکت از سیرالئون دارد لذا با پرچم این کشور به سمت مصر حرکت کرده است و قرار بود پس از عبور از آبهای آزاد به بندر العریش مصر برسد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.




مطالب مرتبط

امروز، جشن پیروزی مردم و مقاومت غزه در تهران

امروز، جشن پیروزی مردم و مقاومت غزه در تهران

به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در جبهه نظامی و سیاسی بر دشمن صهیونیستی، امروز چهارشنبه ساعت 18 کارناوال موتوری و جشن پیروزی در چهارراه ولیعصر برگزار خواهد شد.

|

جریان شناسی انتخابات پارلمانی در رژیم صهیونیستی

آرایش احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی و جناح بندی ها و ائتلاف های موجود در انتخابات پارلمان نوزدهم تفاوت چندانی با جناح بندی های پارلمان هجدهم ندارد چرا که همچنان چالش ها و مسائل اختلاف برانگیز که منشاء این جناح بندی هاست، وجود دارد. از این رو، نگاهی اجمالی به وضعیت پارلمان هجدهم ...

|

نظرات کاربران