در حال بارگذاری ...
با وجود احتمال حمله صهیونیست ها:

کشتی سلام به سمت مصر حرکت کرد

قبل از ظهر امروز و با وجود احتمال حمله صهونیست ها، کشتی حامل کمکهای دارویی و غذایی کاروان آسیایی به همراه 8 تن از اعضای کاروان به سمت مصر حرکت کردند

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، این کشتی حامل صدها تن کمک های دارویی و غذایی و همچنین چهار آمبولانس می باشد. هشت تن از اعضای کاروان از کشورهای آذربایجان، هندوستان، اندونزی، مالزی و ژاپن نیز این کشتی را همراهی می کنند. گفتنی است این کشتی مجوز حرکت از سیرالئون دارد لذا با پرچم این کشور به سمت مصر حرکت کرده است و در صورت عدم بروز مشکل، پس از عبور از آبهای آزاد به بندر العریش مصر خواهد رسید.

فیروز میتی بوروالا، مسوول کاروان آسیایی در مراسم بدرقه این عزیزان گفت: اینکه ابتدای سال جدید میلادی با این حرکت همزمان شده است نشانه ای مثبت می باشد و امید اینکه در تمام طول امسال برای فلسطین چنین اخبار خوشی را انتظار داشته باشیم به ارمغان می آورد.

آجید ساهی یکی از هشت تن حاضر در کشتی نیز ضمن اشاره به سخنانی از مهاتما گاندی گفت: ما مطئنیم که در مصر بقیه دوستان مان را خواهیم دید ولی اگر جز این رخ داد شما باید این کار را تا وصول به هدف نهایی ادامه دهید و به همه جهانیان بگوئید که ما برای آزادی غزه اقدام کردیم.




مطالب مرتبط

آنلاین به ایتام شهدای غزه کمک کنید

آنلاین به ایتام شهدای غزه کمک کنید

پس از ایستادگی 51 روزه مردم غزه و مقاومت دلیرانه گروه های مقاومت مقابل دشمن اشغالگر،فاز بازسازی و کمک به خانواده های آسیب دیده جنگ غزه شروع شده است.

|

پدر دیو اسمیت از علت حضورش در سوریه گفت

پدر دیو اسمیت از علت حضورش در سوریه گفت

پدر دیوید اسمیت" از چهره های سرشناس کاروان بین المللی "زائران صلح"، در 17 فوریه 1962 در سیدنی استرالیا بدنیا آمد. وی که تاکنون دوبار بعنوان شهروند نمونه استرالیا برگزیده شده است، کشیش "کلیسای ترینیتی" می باشد و در رشته ورزشی بوکس فعالیت جدی دارد.

|

نظرات کاربران