در حال بارگذاری ...

آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به اعضای کاروان آسیایی شکست حصر غزه که که توسط سید علاء قارونی هاشمی به اعضای کاروان در سوریه رسانده شد، گفت این حرکت الگویی برای نجات بشریت از چنگال ظالمان و ستمگران خواهد شد.

 پیام این مرجع تقلید که توسط سید علاء قارونی هاشمی به مقصد کشور سوریه ارسال و به اعضای کاروان آسیاسی شکست حصر غزه ابلاغ شد، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من از دیدار شما که با هدفی انسان دوستانه عازم غزه هستید خرسندم، این حرکت شما در تاریخ برای همیشه ثبت و ضبط خواهد شد و بدانید این حرکت صد در صد انسانی برای نجات یک جمعیت مظلوم در دنیا منعکس خواهد شد.

اگر تاریخ تشکیل رژیم غاصب اسرائیل را مورد بررسی قرار دهیم، خواهیم دانست که این رژیم، رژیمی صددرصد غاصب است، آنها از آن طرف دنیا آمده اند صاحبان خانه را از خانه و کاشانه آواره کرده و در خانه های آنها سکنی گزیده اند و مشغول عیش و نوش خود هستند به عقیده ما این کار اسرائیل (محاصره غزه) کار بسیار احمقانه ای است که آثار مثبتی نیز برای دنیای بشریت داشته، این کار سبب شده است رژیم صهیونیستی در تمام دنیا و میان تمام اقوام رسوا و سرافکنده شود و هیچ ملتی از ملل دنیا پیدا نمی شود که این عمل رژیم غاصب را محکوم نکند.

اثر دیگر این عمل احمقانه ایجاد حلقه اتصال بین اقوام و مذاهب مختلف است؛ زمانی، مسئله اسرائیل صرفا یک مسئله اسلامی عربی بود، بعد تبدیل به یک مسئله اسلامی اعم از عرب و غیر عرب شد، اما در حال حاضر مسئله  رژیم صهیونیستی به یک مسئله جهانی تبدیل شده است به همین دلیل افراد آگاه پیش بینی می کنند مقدمات زوال رژیم غاصب صهیونیستی از این طریق فراهم می شود و این حرکت بسیار حساب شده، شجاعانه و مفید و موثر شما انشا الله یکی از عوامل سقوط رژیم غاصب اسرائیل خواهد شد.

من آرزو می کردم می توانستم در جمع شما باشم و به سوی مقصدی که حرکت می کنید در جمع شما حضور داشته باشم. این حرکت شما یک حرکت اسلامی، عقلانی، مذهبی، عاطفی، منطقی و از همه جهت مثبت است. هر چند از لحاظ فیزیکی در جمع شما حضور ندارم، اما قلب من در این سفر با شما همراه است و دعا می کنم این سفر برای بیدار شدن جامعه بشریت و رسوایی غاصبان و حامیان رژیم اسرائیل موثر باشد.

این حرکت شما می تواند در سایر نقاط دنیا نیز برای سایر ملت های مظلوم اثرگذار باشد و این حرکت شما الگویی برای نجات بشریت از چنگال ظالمان و ستمگران خواهد شد. شما نمونه هایی از بهترین انسان ها هستید که برای نجات بشریت از چنگال ظالمان و غاصبان حرکت کرده اید و امیدوارم در پناه لطف بیکران الهی موفق و سربلند و پیروز باشد.

 




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دائما اشتباهات موجود در نظام عراق و سوریه و... به پای ایران نوشته می شود به این اعتبار که ایران یک قدرت منطقه ای است و طبعا باید بتواند جلوی آنها را بگیرد! مثلا می گویند مالکی چرا فلان کار را کرد؟ یا چرا این مساله در سوریه اصلاح نشده است یا چرا فلان حادثه در یمن رخ داد و قس علیهذا

|

نظرات کاربران