در حال بارگذاری ...

کاروان آسیایی کمک به غزه وارد دمشق شد+ گزارش تصویری

کاروان آسیایی همبستگی با مردم فلسطین پس از عبور از شهرهای مختلف کشور سوریه، شب گذشته وارد دمشق پایتخت این کشور شد.

کاروان آسیایی کمک به مردم تحت محاصره غزه متشکل از 70 فعال صلح نزدیک به 20 کشور آسیایی از جمله ایران صبح دوشنبه از گذرگاه مرزی السلامه با ترکیه وارد سوریه شد و مورد استقبال رسمی و مردمی این کشور قرار گرفت.

این کاروان آسیایی شب گذشته پس از عبور از استان های حلب و حمص سوریه وارد دمشق، پایتخت این کشور شد و نمایندگانی از رهبران گروه های فلسطینی و "احمد عبدالکریم "، رئیس کمیته حمایت از انتفاضه فلسطین در سوریه و صدها نفر سوری و فلسطینی به استقبال این کاروان رفتند.

کاروان آسیایی کمک به مردم تحت محاصره غزه شامل هزار تن کمک های پزشکی ، امدادی، غذایی و اسباب بازی کودکان  اهدایی مردم است.
قرار است اعضای این کاروان در سوریه با مقامات این کشور و نمایندگان گروه های فلسطینی دیدار کنند و پنجشنبه به بندر لاذقیه در غرب سوریه حرکت و از آنجا با کشتی از طریق دریا این کشور را به سمت بندر 'عریش' مصر ترک کنند تا روزهای 27 و 28 دسامبر وارد غزه شوند.

"علی احمد منصوره "، استاندار شهر حلب گفت: ملت ها و کشورهای جهان همچنان برای شکستن محاصره غزه و آزاد سازی سرزمین های اشغالی از جرثومه اسرائیل تلاش می کنند.

کاروان آسیایی کمک به مردم غزه تاکنون از کشورهای هند، پاکستان، جمهوری اسلامی ایران و ترکیه عبور کرده و قرار است در 27 ماه دسامبر برابر با 6دی ماه سالروز حمله رژیم صهیونیستی به غزه وارد این منطقه شود.




مطالب مرتبط

دیدار اعضای کاروان زائران صلح با مفتی اعظم سوریه

دیدار اعضای کاروان زائران صلح با مفتی اعظم سوریه

اعضای کاروان زائران صلح سوریه شب گذشته پس از بازگشت از شهر حمص دیداری با الشیخ احمد بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه، بشر یازجی وزیر گردشگری سوریه و بطریک لحام کشیش اعظم کلیسای دمشق داشتند.

|

کاروان زائران صلح به زیارت زینبیه رفتند

کاروان زائران صلح به زیارت زینبیه رفتند

اعضای کاروان زائران صلح سوریه در سومین روز حضور خود در این کشور، به زیارت حرم حضرت زینب سلام الله علیها رفتند و همچنین در برنامه های دیگری از کلیسای اعظم سوریه بازدید کردند.

|

نظرات کاربران