در حال بارگذاری ...
احمدی نژاد:

مسیر رسیدن به آرزوهای تاریخی بشر از آزادی فلسطین می گذرد

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز مسیر رسیدن به آرزوهای تاریخی بشر از قدس و آزادی فلسطین می گذرد، گفت: ملت ایران تا آزادی قدس شریف، فلسطین مظلوم و غزه دربند در کنار سایر ملت های آزادی خواه و عدالت طلب در برابر همه دنیای مستکبران خواهد ایستاد.

 
 
 

دکتر محمود احمدی نژاد بعد از ظهر امروز دوشنبه در همایش استقبال از اولین کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه که با عنوان وجدان بیدار شرق با حضور پرشور دانشجویان در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، مهمترین مشکل بشریت را وجود رژیم ننگین صهیونیستی دانست و گفت: امروز باید همه انسان ها با رنگ ها، نژادها، مذاهب و سلیقه های گوناگون دست به دست هم داده و با حرکت عمومی بزرگترین معضل تاریخی را از مسیر کمال بشریت بردارند.

رئیس جمهور با قدردانی از حرکت عدالت خواهانه کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه گفت: چنین حرکت هایی جوانه هایی هستند که بر تنه انسانیت روییده و به زودی با آزادی فلسطین شکوفا خواهند شد.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه آزادی فلسطین به رمز مشترک همه بشریت تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: مستکبران و صهیونیست ها کاروان اول را به امید سرکوب اندیشه آزادی خواهی منکوب کردند اما امروز آزادیخواهان از سرتاسر جهان برای آزادی فلسطین به پا خاسته اند.

رئیس جمهور گفت: ملت ایران تا آزادی قدس شریف، فلسطین مظلوم و غزه دربند در کنار سایر ملت های آزادی خواه و عدالت طلب در برابر همه دنیای مستکبران خواهد ایستاد.

احمدی نژاد خطاب به اعضای کاروان همبستگی با مردم غزه گفت: حرکت شما در متن پیروزی انجام می شود و عین پیروزی است و تداعی گر حرکت عظیمی در کل جامعه بشری برای رسیدن به آرمان های تاریخی است.

رئیس جمهور تصریح کرد: ملت ایران در کنار همه آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان ایستاده و تا آخر خواهد ایستاد و آینده درخشان از آن ماست.

احمدی نژاد در ادامه فلسطین را آیینه تمام نمای وضعیت امروز بشریت و تاریخ گذشته بر بشریت دانست و گفت: امروز یک تاریخ ظلم ، تحقیر و سرکوب در فلسطین به نمایش درآمده است و بر همگان آشکار شده که تحمیل رژیم صهیونیستی با برنامه قبلی برای سلطه بر خاورمیانه و متعاقب آن سلطه بر جهان بوده است.

رئیس جمهور اضافه کرد: تاسیس رژیم صهیونیستی در حقیقت ادامه برنامه استعماری استعمارگران برای تسلط بر جهان بوده است.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه نسل کشی واقعی در فلسطین در حال انجام است، خاطر نشان کرد: تمام جنایاتی که مستکبران در طول تاریخ انجام داده اند امروز در فلسطین به طور روزمره تکرار می شود، تحقیر انسان ها، ترور، به بردگی کشیدن انسان ها و محروم کردن یک ملت از حقوق اولیه خود به طور آشکار در فلسطین ساری و جاری است.

رئیس جمهور با بیان اینکه صهیونیست ها دیندار نیستند، اظهار داشت: صهیونیست ها نه یهودی، نه مسیحی و نه مسلمان هستند و به هیچ آرمان و دینی از ادیان الهی اعتقاد ندارند. صهیونیست ها نه تنها دیندار نیستند بلکه به ابتدایی ترین حقوق و ارزش های انسانی نیز اعتقادی ندارند.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها یک ماموریت بیشتر ندارند و آن محو فرهنگ اصیل ملت ها، فرهنگ آزادی خواهی و عدالت طلبی است. آنها آمده اند تا حقیقت انسانیت را در هم کوبیده و راه را برای سلطه استعمارگران باز کنند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: همه شعارهای دنیای سرمایه داری و سرمایه داران از آزادی تا حقوق بشر و از دمکراسی تا احترام به انسان ها، زمانی که به مرزهای فلسطین می رسد، رنگ می بازد و جالب اینکه چند تن از رهبران صهیونیست های جهان به رغم تمامی جنایات تاریخی که مرتکب شده اند نشان صلح دریافت می کنند.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: امروز بر همگان آشکار شده که مساله فلسطین مساله بین اعراب و یهودیان و حتی مساله ای بین مسلمانان و یهودیان نیست بلکه یک مساله انسانی و جهانی است.

رئیس جمهور افزود: شیوه تاسیس و استمرار حیات رژیم صهیونیستی بالاترین توهین به حقیقت و کرامت انسانی است و رفتار این رژیم توهین به همه انسان ها است و به واسطه این رژیم ننگین انسان تحقیر شده است.

احمدی نژاد تصریح کرد : حل مساله فلسطین و محو رژیم صهیونیستی از سرزمین های اشغالی یک مسوولیت انسانی و جهانی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اندیشه مادی در همه عرصه ها به بن بست رسیده و مادی گرایان رو به افول هستند خاطر نشان کرد: امروز سلطه گران در اندیشه و نظر، سیاست و عمل و اقتصاد و نظامی گری به بن بست کامل رسیده اند و دوره تاریخی آنها رو به پایان بوده و آرزوی تاریخی بشریت برای رسیدن به صلح پایدار، عدالت و وحدت در آستانه تحقق است.
 




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دائما اشتباهات موجود در نظام عراق و سوریه و... به پای ایران نوشته می شود به این اعتبار که ایران یک قدرت منطقه ای است و طبعا باید بتواند جلوی آنها را بگیرد! مثلا می گویند مالکی چرا فلان کار را کرد؟ یا چرا این مساله در سوریه اصلاح نشده است یا چرا فلان حادثه در یمن رخ داد و قس علیهذا

|

نظرات کاربران