در حال بارگذاری ...

ساکا گوچی عضو ژاپنی کاروان آسیایی شکست حصر غزه، هدف خود از همراهی این کاروان را اعلام همبستگی مردم ژاپن با غزه اعلام کرده است.

هدفم نشان دادن همبستگی مردم ژاپن با غزه است. کویچی ساکاگوچی عضو ژاپنی کاروان آسیایی به اشاره به این مطلب افزود: ژاپن جزو کشورهای با بالاترین درآمد سرانه ملی در دنیا است که متاسفانه به دلیل وجود روابط گسزه اترده اقتصادی با آمریکا دارد. ساکاگوچی تاکید کرد که ژاپن عملا با این کار از پشتیبان رژیم اشغالگر قدس حمایت می کند. ساکاگوچی در پاسخ به زمان پیوستنش به کاروان آسیایی شکست حصر غزه افزود: من دو روز گذشته یعنی اول دسامبر از ژاپن به هند آمدم تا در مراسم شروع کاروان آسیایی شکست حصر غزه شرکت کنم. گ

وی با اشاره با مراسم برگزار شده در شهر دهلی افزود: مراسم آغاز به حرکت کاروان آسیایی شکست حصر غزه دیروز از محل دفن خاکستر ماهاتما گاندی برگزار شد و از آنجا به همراه بیش از 40 عضو هندی کاروان آسیایی به سمت مرز هند و پاکستان در ایالت پنچاب حرکت کردیم. ساکاگوچی با اشاره به فضای حاکم بر اعضای نخستین کاروان آسیایی بیان کرد: ما دیروز طی مسیر با فعالین هند در مورد مسائل مربوط به فلسطین اقدام به رای زنی کردیم. وی با بیان این مطالب که خوشبختانه جریانی جدیدی در آسیای در حال شکل گیری است افزود: ژاپن نیز عضوی از آسیاست و به همین منظور با هدف اعلام همبستگی مردم ژاپن با غزه در این کاروان حضور پیدا کردم.




مطالب مرتبط

نمایندگانی از کاروان آسیایی به لبنان سفر کردند

نمایندگانی از کاروان آسیایی به لبنان سفر کردند

ظهر امروز، سی تن از اعضای اولین کاروان آسیایی شکست حصر غزه به نمایندگی از همه اعضای کاروان به لبنان سفر کردند و در مرز ورودی این کشور مورد استقبال تعدادی از مردم و گروهها و مسوولین محلی و رسانه های لبنانی قرار گرفتند.

|

نظرات کاربران