در حال بارگذاری ...

دقایقی پیش و در محل دفن خاکستر مهاتما گاندی، مراسم پرشور بدرقه کاروان آسیایی همبستگی با مردم فلسطین آغاز شد.

 فیروز میتیبوروالا نماینده هندی کاوران آسیایی در مصاحبه ای تلفنی با امت واحده با اعلام خبر راه افتادن کاروان آسیایی اظهار داشت: مراسم باشکوهی با حضور رسانه­ های مختلف هندی و بین المللی در محل یادمان مهاتما گاندی در شهر دهلی نو به منظور بدرقه از اعضای هندی کاروان آسیایی برگزار شد.


وی با اشاره به حضور دبیر اول سفارت فلسطین در این مراسم گفت: دبیر اول سفارت فلسطین که به شدت تحت تاثیر این مراسم بدرقه قرار گرفته بود طی سخنانی اظهار داشت که این حرکت آغاز دور جدیدی از همبستگی مردم دنیا با فلسطین است که امروز از هند آغاز شده است.


میتیبوروالا با اشاره به سخنرانی شخصیت های مهم سیاسی اجتماعی هند در این مراسم اظهار داشت پس از برگزاری مراسم، اعضای کاروان به منظور دریافت ویزای عبوری از پاکستان به سمت سفارت پاکستان رفتند. وی اشاره کرد که پس از تحصن اعضای کاروان آسیایی در مقابل سفارت پاکستان در نهایت سفارت پاکستان با صدور ویزای عبوری از پاکستان برای این کاروان اعلام آمادگی کرد.


شایان ذکر است که مطابق با آخرین اخبار واصله، کاروان آسیای شکست حصر غزه، امشب از مرز هند و پاکستان عبور کرده و فردا در شهر لاهور پاکستان از سوی فعالین پاکستانی حامی فلسطین مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

 




مطالب مرتبط

انشا ملک دختر کشمیری عضو کاروان:

مقاومت نقطه مشترک مردم کشمیر و فلسطین است
انشا ملک دختر کشمیری عضو کاروان:

مقاومت نقطه مشترک مردم کشمیر و فلسطین است

من به ایران احترام می گذارم. مردم و دولت ایران بعنوان دولتی که پیشرو در مسائل حقوق بشری هستند و در مقابل بی عدالتی ها ایستادگی می کنند، برای من قابل ستایش هستند و این ایستادگی و مقاومت شان را دوست دارم.

|

روح الله رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد:

ادعای ایرانی بودن کاروان الی بیت المقدس بی اساس است
روح الله رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد:

ادعای ایرانی بودن "کاروان الی بیت المقدس" بی اساس است

عضو شورای مرکزی "کاروان الی بیت المقدس" گفت: ابتدا صهیونیست ها اعلام کردند این حرکت، حرکتی ایرانی است، اما همراهی سایر کشورهای جهان با این کاروان، عملا این حرف بی اعتبار کرد.

|

نظرات کاربران