در حال بارگذاری ...

کمیته ایران کاروان آسیایی همبستگی با مردم فلسطین با صدور بیانیه ای، توضیحاتی درباره کاروان و شکل گیری آن ارائه کرد.

آن روز که مسیحی و مسلمان‏ و حتی یهودی ها از اندونزی و مالزی تا آلمان و آمریکا و ایتالیا در ترکیه جمع شدند تا برای کمک به کودکان محاصره شده غزه کاری بکنند شاید تصور نمی کردند که صهیونیست ها حتی به کشتی حامل کمک های انسانی و زن و کودک و پیر و جوان مسافر آن رحم نکنند و پس از حمله ای ناجوانمردانه‏، نه نفر را کشته و دهها انسان بی دفاع را زخمی نمایند! 

البته شاید صهیونیست ها هم تصور نمی کردند‏، وجدان انسانی جهانیان چنان بیدار باشد که آن حجم گسترده از اعتراضات را سامان دهد و حتی به ایجاد حرکت هایی نو و تداوم آن جریان اقدام نماید.

سرودی که آن روز دلاورمردان کشتی آزادی سر دادند همان سرودی بود که سالها، آزادگان جهان در حمایت از مظلومان سر داده بودند. سرودی که نشانه حریت و آزادگی بود و مرد را از نامرد بازمی شناساند. امروز نیز صدای «هل من ناصر» میلیونها انسان بی گناه و محبوس غزه به گوش می رسد و آزادگان را به میدان فرامی خواند.

پس از حادثه کشتی ماوی مرمره‏، جماعتی از دین و آئین های مختلف‏، چه مسلمان و چه هندو و چه برهمن و چه مسیحی‏، به عنوان نمادی از وجدان بیدار بشری، گرد هم آمدند تا هزاران کیلومتر راه را بپیمایند و در حد توان چند تشکل غیردولتی‏، در حالیکه دولتها سکوت پیشه کرده یا همدست جنایتکاران شده اند، فلسطینیان مظلوم را یاری رسانند.

اینک‏، زن و مرد و پیر و جوان‏، از کشورهای اندونزی، مالزی، ژاپن‏، نپال، سریلانکا، استرالیا، بنگلادش، هند، چین، پاکستان، افغانستان، روسیه، آذربایجان، ایران، ترکیه، بحرین، سوریه، لبنان و... گرد هم آمده اند تا مظلومیت اهالی غزه محصور در چنگال اتحاد خبیث صهیونیست ها و خائنان را شجاعانه فریاد کنند.

«کاروان آسیایی همبستگی با مردم فلسطین» با هدف شکست حصار غزه، یازدهم آذرماه، به صورت زمینی از شرق آسیا –دهلی- حرکت خواهد کرد و پس از عبور از کشورهای هند، پاکستان، ایران، ترکیه و سوریه – در صورت عدم ممانعت- از طریق مرز رفح وارد غزه خواهد شد تا ضمن رساندن کمکهای بشردوستانه خود، در جشن سالگرد پیروزی دلاورمردان حماس بر صهیونیست ها شرکت نماید، شاید که این همدلی، اندکی از آلام مادران داغدار غزه بکاهد.

شما هموطن عزیز که همواره نوع دوستی و شرافت انسانی ایرانی ها را به نمایش گذاشته اید نیز می توانید کمکهای خود را به این کاروان که از شهرهای زاهدان، بم، کرمان، یزد، اصفهان، قم، تهران، زنجان و تبریز عبور خواهد کرد برسانید و سهمی در شکست مستکبران حامی صهیونیزم و رهایی مستضعفان داشته باشید. ان شاء الله

کمیته ایران

کاروان همبستگی با مردم فلسطین

www.Unified-ummah.com

www.asiatogaza.org

 

فلسطین، دیگر نه مسأله ای عربی و حتی نه فقط مسأله ئی اسلامی، بلکه مهمترین مسأله ی حقوق بشری جهان معاصر است.کار نمادین و درخشان اعزام کاروان دریائی به غزه، باید در دهها شکل و شیوه ی دیگر بارها و بارها تکرار شود. حکومت سفاک صهیونیست و حامیان آن بویژه آمریکا و انگلیس باید قدرتِ شکست ناپذیر عزم و بیداریِ وجدان عمومی جهان را در برابر خود ببینند و حسّ کنند.

«بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت حمله ددمنشانه سربازان رژیم صهیونیستی به کاروان بی دفاع کشتی آزادی»




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دائما اشتباهات موجود در نظام عراق و سوریه و... به پای ایران نوشته می شود به این اعتبار که ایران یک قدرت منطقه ای است و طبعا باید بتواند جلوی آنها را بگیرد! مثلا می گویند مالکی چرا فلان کار را کرد؟ یا چرا این مساله در سوریه اصلاح نشده است یا چرا فلان حادثه در یمن رخ داد و قس علیهذا

|

نظرات کاربران