در حال بارگذاری ...

کاروان 'ایران، سرزمین برادری' متشکل از 35 تن از نخبگان دانشگاهی، حوزوی، فرهنگی، هنری و رسانه ای شامگاه چهارشنبه13 اسفند 1395 وارد شهر سنندج شده و به مدت 2 روز مهمان مردم این استان است.

کاروان سرزمین برادری در سفر خود به برخی استان های کشور به دنبال تقویت ارتباطات میان نخبگان فرهنگی شیعه و سنی و تعامل و گفت‌ و گوی فرهیختگان ایرانی است.
 کاروان سرزمین برادری در شاخه کردستان، شامگاه چهارشنبه وارد سنندج شده است و در نخستین روز حضور خود در استان با مردم مناطق حاشیه نشین نایسر و کانی کوزله دیدار و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.
این کاروان در ادامه برنامه های خود با اساتید، فرهنگیان و نمایندگان دانشجویان استان دیدار کرد. در این دیدار اساتید و نمایندگان دانشجویان استان به بیان مسائل و مشکلات و دغدغه های موجود در این حوزه پرداختند.
دیدار با هنرمندان کردستان در خانه کُرد سنندج و دیدار با علما و ماموستایان در امامزاده پیر عمر را از دیگر برنامه های حضور این کاروان در مناطق اهل سنت کردستان بود.
سفر نخست کاروان 'ایران، سرزمین برادری' در سال 93 باحضور برخی نخبگان فرهنگی کشور انجام شد و این کاروان به استان های سیستان و بلوچستان، کردستان و گلستان نیز سفر کرد.
کاروان سرزمین برادری که چهارشنبه شب1395/12/13 وارد استان کردستان شده تا عصر روز جمعه 20 اسفند1395 در سنندج، مرکز این استان حضور داشته و برنامه هایی برای دیدار با اقشار مختلف مردم این خطه دارد.




مطالب مرتبط

در کاروان «سرزمین برادری» چه گذشت؟

در کاروان «سرزمین برادری» چه گذشت؟

کاروان «سرزمین برادری» به سه استان سنی نشین کشور سفر کرد, گلستان، کردستان و سیستان و بلوچستان. «سرزمین برادری» رفت برای تغییر ذهنیت های نادرست، شناخت بی واسطه اهل سنت و تعامل صادقانه با مردمان آن دیار. کاروانی متشکل از اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان فرهنگی، هنرمندان، ...

|

کاروان های«ایران سرزمین برادری» بار دیگر عازم مناطق سُنّی نشین می شوند

کاروان های«ایران سرزمین برادری» بار دیگر عازم مناطق سُنّی نشین می شوند

کاروان های ایران سرزمین برادری ساعت 20 چهارشنبه(18 اسفند) در راستای افزایش همبستگی و وحدت میان اقوام و مذاهب کشور سفر دو روزه خود را از تهران به استان های گلستان، کردستان و خراسان شمالی آغاز می کنند.

|

نظرات کاربران