در حال بارگذاری ...

اتحادیه بین المللی امت واحده در پی حمله انتحاری به یکی از مساجد شهر زاهدان، از اتحادیه جهانی علمای مسلمین درخواست کرد تا نسبت به این اقدام تفرقه افکنانه موضع گیری نماید.

اتحادیه بین المللی امت واحده با صدور پیامی خطاب به اتحادیه جهانی علمای مسلمین، از مسئولین این اتحادیه درخواست کرد تا نسبت به حرکت تفرقه افکنانه انفجار عامل انتحاری در یکی از مساجد شهر زاهدان موضع گیری کنند تا نقشه بدخواهان امت اسلامی نقش بر آب شود.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

النبی «ص»: «إذا ظهرت البدع فی أمتی فلیظهر العالم علمه فمن لم یفعل فعلیه لعنة الله»

رئیس و اعضاء محترم اتحادیه جهانی علمای مسلمان

سلام علیکم؛

چنانچه مستحضرید برای چندمین بار پیاپی در سالهای اخیر، ترکیبی از جهالت و رذالت، به انتحار فردی به نام مذهب مترقی اسلام و کشتار چندین مسلمان بیگناه در مسجدی از مساجد مسلمانان –چه در ایران و چه در کشورهای دیگر اسلامی- منجر گردیده که تکرار این رخداد تلخ، زنگ خطری بزرگ برای عالم اسلامی و نشانه انحرافی بس خطرناک است.

تأسف فراوان خود را بیان می داریم از اینکه چند جوان جاهل به تحریک افراطیون و شیطنت استکبار، به این وهم احمقانه می رسند که در صورت منفجر کردن خود در میان مسجد مسلمانان و کشتار شیعیان، به لقاء نبی اعظم«صلی الله علیه و آله» خواهند رسید و نمی دانند که برعکس به قعر جهنم سوزان خواهند رفت.

انتظار ما از شما بزرگواران آن است که توطئه شوم تفرقه فرق اسلامی و تفکر باطل تکفیری را با مواضع قاطع خود شکست داده، جلوی گسترش این جریان شوم را بگیرید و حکم انجام چنین اقداماتی را شجاعانه بیان فرمائید.

سربلندی و طول عمر با عزت را برای شمایان آرزومندیم.

برادران شما در اتحادیه بین المللی امت واحده




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

برنامه تلویزیونی هم قصه

برنامه تلویزیونی هم قصه

هشت سال از شروع فعالیت‌های «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» گذشته است. طی این سال‌ها تمام تلاشمان را کرده‌ایم که تا گوشه‌ای از باری که باید برای انقلاب اسلامی در ...

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

نظرات کاربران