در حال بارگذاری ...

هشت سال از شروع فعالیت‌های «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» گذشته است. طی این سال‌ها تمام تلاشمان را کرده‌ایم که تا گوشه‌ای از باری که باید برای انقلاب اسلامی در عرصۀ بین‌المللی انجام می‌شده است را به دوش بکشیم.
بعد از این سال‌ها تصمیم گرفتیم دغدغه‌هایمان را  عمومی تر کنیم و برای این منظور چه رسانه ای بهتر از تلویزیون؟
ماجرای «هم‌قصه» از همین جا شروع شد. با رایزنی‌های فراوان بالاخره توانستیم ساعتی از پخش شبکۀ اول سیما را در اختیار بگیریم. از آن‌جایی که می‌خواهیم با مخاطب عمومی ارتباط برقرار کنیم از خیر حرف‌های تحلیلی گذشته‌ایم و فرم قصه‌گویی را انتخاب کرده ایم.
 پس از ماه مبارک رمضان قاب شبکه اول سیما میزبان چهره‌هایی از سراسر دنیا خواهد بود که رو در روی روح‌الله رضوی، مجری برنامه خواهند نشست تا روایت تلاش‌های انسانی و بشردوستانه‌ و روبرو شدنشان با ظلم و نابرابری را برای مخاطب ایرانی بازگو کنند.

 




مطالب مرتبط

میانمار واقدامات عملی تأثیرگذار

میانمار واقدامات عملی تأثیرگذار

با اقدامات یکی دو روزه نمی شود بار خاصی برداشت و دردی را دوا کرد! دیری نیست که جریانات مسلح در میان مسلمانان شکل بگیرد چرا که هیچ راهی برای تنفس آنان باقی نگذاشته اند!

|

فاجعه منا و سیاستگذاری رسانه ای ما

فاجعه منا و سیاستگذاری رسانه ای ما

در مواجهه رسانه ای با فاجعه مکه نخستین و مهمترین سوالی که باید در مواجهه با اذهان عموم مسلمانان دنیا برایش پاسخی یافت این است که: عامل اصلی این واقعه کدام است؟

|

بایسته های رسانه ای جنگ یمن

نباید از یاد برد که تک تک ما در قبال مظلومیت مضاعف یمن در عرصه رسانه موظفیم و حتی اگر بتوانیم یک نفر از جامعه مخاطبین را نسبت به ماوقع یمن آگاه سازیم ضربه ای ولو کوچک به پیروان آمریکا و اسلام آمریکایی وارد کرده ایم.

|

نظرات کاربران