در حال بارگذاری ...

همایش انتفاضه پلی برای بازگشت، درمحکومت سالروز به رسمیت شناخته شدن رژیم صهینویستی توسط سازمان ملل در سال 1948، روز یکشنبه 26اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد.

همایش انتفاضه پلی برای بازگشت، درمحکومت سالروز به رسمیت شناخته شدن رژیم صهینویستی توسط سازمان ملل در سال 1948، روز یکشنبه 26اردیبهشت ماه  در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم  برگزار شد. آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ابوشریف نماینده مقاومت اسلامی فلسطین در ایران، محمد البغدادی، خالد قدومی، نماینده حماس در ایران، جمعی از فرماندهان سپاه علی بن ابی طالب و طلاب و جوانان حامی جریان مقاومت حضور داشتند.

در این مراسم، آیت الله اراکی در سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه مقاومت و شناخت حق در انتخاب مسیر مقاومت گفت: دو جبهه اسلام حقیقی و جبهه نفاق در مقابل هم قرار گرفته اند و کسانی که در کنار آرمان نبوی هستند، حامی جریان مقاومت و دیگر کسانی که به روی این گروه شمشیر کشیده اند جبهه ای هستند که در مقابل پیامبر اکرم(ص) ایستاده اند.

در ادامه این مراسم ابوشریف نماینده مقاومت اسلامی فلسطین در ایران نیز با اشاره به علنی شدن ارتباط کشورهای اسلامی با اسراییل این مساله فاجعه ای دردناک دانست، ولی تاکید کرد که آرمان قدس در نهایت به پیروزی خواهد رسید.

سخنران پایانی این مراسم خالد قدومی بود که در پایان سخنان خود امت واحده را امتی با آرمان مقاومت توصیف کرد و بر لزوم تبعیت همه کشورهااز مواضع جمهوری اسلامی ایران و گروههای مقاومت علیه اسراییل تاکید کرد.

گفتنی است؛ پس از این مراسم، حرکت کاروان موتوری فرزندان روح الله با پیشبانی بندهای هیهات منالذله و القدس لنا و.. و با پیراهن هایی با نمادهای ارزشی و حاوی المان های جریان مقاومت حرکت خود را از میدان روح الله به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز کردند.

کاروان فرزندان روح الله پس از حرکت به سوی مسجد مقدس جمکران پرچم رژیم صهیونیستی را در حضور زائران این مسجد مقدس به آتش کشیدند تا با آرمان مهدوی که مبارزه با طواغیت جهان و استکبارگران عالم است بیعت کنند. درادامه گزارش تصویری این همایش را مشاهده فرمایید.

 

 
 
 
 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

متن کامل سخنرانی دکتر سمیر سلیمان در همایش افتتاحیه امت واحده:

رابطۀ جهان اسلام با غرب- دیالکتیک خود - دیگری و آینده

دکتر سمیر سلیمان، اندیشمند بزرگ جهان عرب و عضو مجمع عمومی مجمع تقریب مذاهب اسلامی با حضور در همایش افتتاحیه اتحادیه امت واحده، به بیان نظرات خود درباره رابطه جهان اسلام و غرب پرداخت.

|

نظرات کاربران