در حال بارگذاری ...

همزمان با حلول ماه ربیع الاول نخستین بخش از کمک های مردمی ملت ایران در میان ۱۴۵ خانواده شهید، مجروح و آواره در استان های تعز، مارب و جوف توزیع شد.

همزمان با ادامه حملات  آل سعود به مردم بی پناه و مظلوم یمن، اولین بخش از کمک های مردمی ملت ایران که توسط اتحادیه بین المللی امت واحده جمع آوری شده بود، با همکاری یکی از موسسات خیریه یمنی در میان خانواده های شهدا و مجروحین و آوارگان استان های تعز، مأرب و جوف توزیع شد.

اتحادیه بین المللی امت واحده در بیانیه ای اعلام کرد: همزمان با حلول ماه ربیع الاول نخستین بخش از کمک های مردمی ملت ایران در میان 145 خانواده شهید، مجروح و آواره در استان های تعز (105 خانواده)، مارب (مناطق حبابه و براقش، 32 خانواده) و جوف (8 خانواده) توزیع شد. این کمک ها شامل بسته های غذایی از جمله 25 کیلوگرم آرد گندم، 10 کیلوگرم برنج، 10 کیلوگرم شکر، روغن، و رب گوجه فرنگی بوده و با همکاری بنیاد خیریه الرضا (علیه السلام) در میان خانواده ها توزیع شده است.

مرحله نخست توزیع کمک های مردم ایران، مزین به جمله ای از وصایای امیرالمومنین (ع) به فرزندان خویش است که فرمودند: «کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا. دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید»

در بخشی از این بیانیه از نهادهای ذی ربط خواسته شده نسبت به سرنوشت کمک های مردمی که با کشتی هلال احمر عازم جیبوتی شده و شایعات فراوانی پیرامون آن منتشر شد، شفاف سازی و اطلاع رسانی صورت گیرد.

همچنین با توجه به وضعیت بسیار وخیم مردم یمن و توزیع مرحله به مرحله کمک ها از مردم شریف ایران خواسته شده است کمک های خود را از طریق درگاه خیریه امت واحده به آدرس http://enfaagh.iuuu.ir/   یا از طریق شماره کارت 5022291900056654  به نام «مجمع جوانان امت واحده» واریز کنند. جهت تفکیک مبالغ پروژه ها، از خیرینی که به صورت کارت به کارت مبلغ مورد نظر خود را واریز می کنند درخواست شده است مبلغ واریزی و کشور مد نظر را به شماره موبایل 09191283507 پیامک کنند.




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دائما اشتباهات موجود در نظام عراق و سوریه و... به پای ایران نوشته می شود به این اعتبار که ایران یک قدرت منطقه ای است و طبعا باید بتواند جلوی آنها را بگیرد! مثلا می گویند مالکی چرا فلان کار را کرد؟ یا چرا این مساله در سوریه اصلاح نشده است یا چرا فلان حادثه در یمن رخ داد و قس علیهذا

|

نظرات کاربران