در حال بارگذاری ...

اتحادیه بین المللی امت واحده در اطلاعیه ای تاریخ و محل برگزاری نخستین دوره آموزشی مسایل جهان اسلام که ویژه اعضای این تشکل برگزار میشود را، اعلام کرد.


روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده اعلام کرد، به اطلاع افرادی که برای شرکت در اردوی آموزشی اتحادیه بین المللی امت واحده ثبت نام کرده و پذیرفته شده اند می رساند که این اردو از راس ساعت 8 صبح سه شنبه 15 تیرماه جاری در محل تهران ، شهرری، جنب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، دانشکده علوم و حدیث برگزار می گردد. افرادی که قبلا فرم عضویت را پرکرده اند و با آنها تماس گرفته شده است حق شرکت در این اردو را دارند.


ناگفته نماند که این اردو صرفا برای اعضاء اتحادیه بین المللی امت واحده می باشد و کسانی که تصمیم به فعالیت در این تشکل را ندارند شرعا حق شرکت در این اردو را نیز نخواهند داشت.


 




مطالب مرتبط

چرا فکر تقریبی به جریان سیاسی ربط ندارد؟
نمونه هایی از رفتارهای غیرتقریبی طرفداران دوجناح سیاسی

چرا فکر تقریبی به جریان سیاسی ربط ندارد؟
نمونه هایی از رفتارهای غیرتقریبی طرفداران دوجناح سیاسی

برخی از مدعیان جریانی که خود را پایبندتر به نظام می داند و مدعی – به زعم بنده در حد شعار!- تبعیت محض از رهبری هستند هم دست کمی از برخی رقبای ظاهرا سیاسی خود ندارد! بعبارتی در این مساله نوعی وحدت فکری وجود دارد و اتفاقا این نکته نشان می دهد که تقسیم جامعه صرفا بر اساس جریان سیاسی، ...

|

نظرات کاربران