در حال بارگذاری ...

اولین اردوی تخصصی آموزش های معرفتی، تحلیلی و مهارتی پیرامون مسائل جهان اسلام، 15 الی 22 تیرماه در تهران برگزار خواهد شد.

این اردو که به همت اتحادیه بین المللی امت واحده برگزار می شود با حضور اساتید زبده موضوعات متعدد مرتبط با این حوزه از میان برادران سنی و شیعه داخل و خارج کشور همراه خواهد بود. به عنوان نمونه از اساتید و اندیشمندان داخل کشور آقایان احمد مبلغی، حسن رحیم پور ازغدی، مهدی هادوی تهرانی، محسن قمی، محسن اراکی، سروش نژاد، سلطان شاهی، مجید حکیم الهی، درخشان، نواب، سراج، زمانی، رویوران، محمدی نجات، سعد الله زارعی، نادر طالب زاده، سید عباس نبوی، دکتر حمید احمدی، اسحاق مدنی و ... و از اساتید خارجی نیز آقایان رضوان و لپادی از اندونزی، دکتر عبدالمجید بقشی از عربستان، یلماز از ترکیه، پاز از آرژانتین، شجره از انگلستان، اخلاقی، رجایی و امینی از افغانستان و... در این اردو حضور به هم خواهند رساند.

در این اردو موضوعات مختلفی نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت از جمله: آسیب شناسی صدور انقلاب، مبانی وحدت مذهبی و شبهات مربوطه، راهکارهای عملی تقریب میان مذاهب اسلامی، دانشگاهها و روند رویارویی تمدنی، نظم رسانه ای جهان و رسانه های مقاومت، فرصتهای همکاری با آمریکای لاتین، انقلاب اسلامی و مسلمانان شبه قاره، بررسی مسائل و رویدادهای اخیر ترکیه، نیم نگاهی به وضعیت انتخابات آتی مصر، وضعیت اسلام هراسی در جهان، فرصت های آفریقا و آسیای میانه، راهکارهای کمک به فلسطین، بررسی روند تحریم کالاها در کشور، تجربیات تبلیغی خارج از کشور، بررسی وضعیت سودان و...

از دیگر برنامه های این اردو می توان به نشست های مهارتی و تشکیلاتی، نمایش فیلم، گعده هایی به زبان های انگلیسی و عربی و... اشاره کرد.

علاقمندان به شرکت در این اردو باید فرم عضویت را از سایت امت واحده دریافت کرده و پس از تکمیل به ایمیل سایت به آدرس info@unified-ummah.com  ارسال فرمایند. گفتنی است به دلیل محدودیت ظرفیت اردو، افراد گزینش خواهند شد. شرکت کنندگان باید مبلغ حق عضویت را نیز در ابتدای اردو، برای تامین بخشی از هزینه های اردو بپردازند.

گفتنی است همچنین نماینده ای از گروه آی اچ اچ ترکیه که متصدی اعزام کاروان آزادی بود نیز در این اردو حضور خواهد داشت و به تشریح ماوقع و برنامه های آتی آنان خواهد پرداخت. لازم به ذکر است که اتحادیه بین المللی امت واحده، عضو فعال یک کاروان چند ملیتی است که چند ماه آینده به غزه خواهد رفت. در این رابطه به زودی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

مبلغ هزینه اردو: ده هزار تومان

آخرین مهلت ثبت نام: نهم تیرماه جاری

 

*زمان اعلام به برگزیدگان برای اردو: دهم تیرماه




مطالب مرتبط

چرا فکر تقریبی به جریان سیاسی ربط ندارد؟
نمونه هایی از رفتارهای غیرتقریبی طرفداران دوجناح سیاسی

چرا فکر تقریبی به جریان سیاسی ربط ندارد؟
نمونه هایی از رفتارهای غیرتقریبی طرفداران دوجناح سیاسی

برخی از مدعیان جریانی که خود را پایبندتر به نظام می داند و مدعی – به زعم بنده در حد شعار!- تبعیت محض از رهبری هستند هم دست کمی از برخی رقبای ظاهرا سیاسی خود ندارد! بعبارتی در این مساله نوعی وحدت فکری وجود دارد و اتفاقا این نکته نشان می دهد که تقسیم جامعه صرفا بر اساس جریان سیاسی، ...

|

نظرات کاربران